וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "ניצחון יפה", צ'יבוטה: "אני לא סובל בבני יהודה"

10.2.2019 / 21:36

מאמן הזהובים היה מבסוט אחרי ה-0:4 הגדול מול הפועל חדרה, שמאמנה ניסו אביטן אמר: "כל מה שיכול היה ללכת הפוך הלך הפוך בשבילנו"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. שלומי גבאי
אבוקסיס יכול לחייך/שלומי גבאי

בני יהודה חזרה לנצח הערב (ראשון) אחרי ארבעה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון ושבעה משחקים במהלכם השיגה ניצחון אחד. הקבוצה של יוסי אבוקסיס התפוצצה עם 0:4 גדול על הפועל חדרה, במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל. מתן בלטקסה (9), יקוב סילבסטר (30) ומאוויס צ'יבוטה (42 ו-75) כבשו לזכות הזהובים, שוער חדרה חביב אוחיון היה במשחק לא טוב והיה אשם בשלושת השערים הראשונים שספגה קבוצתו.

עוד בנושא:

בני יהודה הביסה 0:4 את הפועל חדרה

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
ניסו אביטן/שלומי גבאי

חלוץ בני יהודה מאוויס צ'יבוטה אמר אחרי המשחק: "מה שהכי חשוב זה שחזרנו לנצח בליגה. זה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו ואני שמח. כל הקבוצה עשתה משחק טוב, לא רק סילבסטר ואני. אנחנו כבשנו, אבל כל הקבוצה עבדה קשה. המטרה שלנו היא רק המשחק הבא. אנחנו בני יהודה, אנחנו לא באר שבע ולא מכבי תל אביב, אנחנו לא חושבים על אליפות או משהו. אנחנו כבר חושבים על הפועל חיפה. אני עוד לא סגרתי בשום מקום, יש לי סוכנים שמטפלים בזה. כשהכול יהיה טוב, אנחנו נודיע. אני לא יודע מה יהיה. טוב לי פה, אני לא סובל פה".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס הוסיף: "אמרתי לשחקנים שעם כל החודש הרע שלנו, והוא באמת היה רע, אנחנו עדיין יכולים להיות במקום השני. עברנו את חדרה, נתניה ובינתיים גם את מכבי חיפה זה דבר מצוין. היה משחק טוב שלנו, ממושמע. פתחנו את המשחק רע, אבל נכנסנו טוב אחרי זה והשגנו ניצחון מוצדק. ניצחון כזה הוא יפה וחשוב נגד קבוצה מצוינת שעושה עונה מדהימה. אבל אתם יודעים, עכשיו יש לנו את הפועל חיפה בשבת, משחק לא פשוט".

אבוקסיס התייחס להמשך המאבקים של בני יהודה על מקום בפלייאוף העליון ואמר: "כשיסתיים מה שצריך להסתיים, נעשה סיכומים. עד לפני חודש היה נראה כאילו אנחנו בטוח בפלייאוף העליון ולאחרונה זה היה נראה שאנחנו בפלייאוף התחתון. אז אי אפשר לדעת". מאמן בני יהודה נשאל לגבי השילוב בין מאוויס צ'יבוטה ליקוב סילבסטר לעומת זה שהיה לצ'יבוטה עם ירדן שועה ואמר: "מה שירדן עשה פה זה מדהים. מה שיקוב עושה פה בשני משחקים זה מדהים. גם זנטי וגם עמית ביטון, גם מוליץ', כל אלה שהצטרפו אלינו לקראת סיום החלון, יתנו לנו עומק, אשכנזי גם יחזור מהפציעה".

מאמן חדרה ניסו אביטן אמר: "אני חושב שכל מה שיכול היה ללכת לא טוב הלך לא טוב. זה עוד מבחן עבורנו, לדעת להתגבר על זה. מאכזב, אבל זה לא סוף העולם. בדיעבד זו לא חוכמה. כשאתה בוחר לשחק עם שחקנים צעירים, יש בזה סיכון. חביב שוער וכששוער עושה טעויות אין מי שיתקן מאחוריו. לא נתלה אותו. ההפסד הזה לא מסבך את התכניות, יש פה מאבק בין כמה קבוצות על הפלייאוף העליון. אף אחד לא יכול להרגיש בטוח במאבק על הפלייאוף העליון. אני מאמין שאפשר להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. אנחנו עדיין במקום שנותן לנו את הכרטיס לשם. יש עוד ארבעה מאבקים ישירים מול קבוצות שנאבקות איתנו על המקום בפלייאוף העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully