וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת שבוע הגביע: כריס ג'ונסון יחמיץ את המפגש מול הפועל חולון

10.2.2019 / 10:40

הפורוורד האמריקאי ינסה להתאמן עם חבריו לקבוצה, לראשונה מאז נפצע לפני כשבועיים. ייתכן שיחזור לגמר אם קבוצתו תעלה. ג'ו לואל אצ'ויל הושאל לגליל עליון, שוקל לתבוע את אטומרומו פקש ההונגרית

one

הולכות ונשלמות ההכנות לקראת הפיינל פור של גביע המדינה, שייפתח מחר (שני) בארנה, ובהפועל ירושלים יידעו רק ברגע האחרון את הסגל הסופי שיעמוד לרשות המאמן עודד קטש. הפורוורד כריס ג'ונסון, שהושבת לפני כשבועיים בשל קרע בשריר הירך, ערך בימים האחרונים אימונים אישיים אך עודד קטש אישר שהוא לא ישחק בחצי הגמר נגד הפועל חולון.

מי שחסרונו בוודאי לא יורגש הוא ג'ו לואל אצ'ויל בהפועל ירושלים, שסיים את הקדנציה שלו בבירה עם תשע דקות ושש נקודות בליגת האלופות. הסנטר האוסטרלי, יליד דרום סודאן (24, 2.13), חתם בשבוע שעבר באטומרומו פקש מהליגה ההונגרית, אולם לא ישחק בשורותיה בסופו של דבר. הוא לא הצליח לעבור את הבדיקות הרפואיות בשל בעיה בליבו.

הבעיה הייתה מוכרת גם לאנשי ירושלים מאז חתם בישראל, אולם סדרת בדיקות שעבר אצל קרדיולוגים העלתה כי אין מניעה שישחק. נציגיו שוקלים כעת לתבוע את המועדון ההונגרי על הפרת החוזה. הבוקר הוא הושאל עד תום העונה להפועל גליל עליון מהליגה הלאומית.

שחקן הפועל ירושלים ג'ו לואל-אקול. דני מרון, מערכת וואלה! NEWS
ינסה למצוא את עצמו בלאומית. ג'ו לואל אצ'ויל/מערכת וואלה! NEWS, דני מרון

אמארה סטודמאייר הגיש היום בקשה לקבלת תעודת זהות ישראלית. כזכור, לפני שבועיים הודיע שר הפנים אריה דרעי שהחליט לאשר לסנטר הפועל ירושלים מעמד של תושב בישראל, ושבעתיד תיבחן האפשרות להעניק לו אזרחות ישראלית. דרעי אמר: "קראתי ושמעתי על השחקן והתרשמתי שהוא רוצה באופן כן ואמיתי להשתקע בישראל ולהפוך את הארץ לביתו, גם לאחר סיום הקריירה שלו. השחקן מטביע חותם בישראל ובספורט הישראלי ולכן החלטתי להעניק לו מעמד בארץ".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים כריס ג'ונסון. לירון מולדובן
יחמיץ את חולון. כריס ג'ונסון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully