וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות גדולה בבית"ר ירושלים: "השתלבות בפלייאוף העליון שווה 5 מיליון ש"ח"

10.2.2019 / 8:17

אחרי ההפסדים של באר שבע והפועל חיפה, ניצחון על מכבי חיפה (21:00) יקרב את בית"ר עד כדי 2 נקודות מהמקום השישי. צפי ל-20 אלף אוהדים בטדי, בניון ימשיך לפתוח

אתר ההתאחדות

בווידאו: השימוש ההיסטורי במערכת ה-VAR בישראל

בבית"ר ירושלים ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק הערב (ראשון, 21:00, ספורט 5) מול מכבי חיפה בטדי. ההפסדים של הפועל באר שבע והפועל חיפה אתמול הפכו את המשחק הערב לעוד יותר משמעותי ולכזה שניצחון בו יגרום לבית"ר להיצמד לחבורה שמתמודדת על כרטיס לפלייאוף העליון.

מבחינת משה חוגג והנהלת המועדון, השתלבות בפלייאוף העליון קריטית גם מבחינה כלכלית: "היא שווה 5 מיליון ש"ח ואולי גם 10 מיליון ש"ח כי הקבוצות שיהיו בפלייאוף העליון יתחרו על כרטיס לאירופה" אמרו בבית"ר. שחקנים בקבוצה אופטימיים לקראת המשחק ואמרו: "אנחנו בכושר טוב אחרי שני נצחונות, אם נרצה יותר נביא 3 נקודות".

נכון לאתמול עדיין נותרו כרטיסים ליציע המערבי ובבית"ר מקווים כי כ-20 אלף איש לפחות יגיעו לטדי. לפחות 4,000 אוהדי מכבי חיפה צפויים להגיע לבירה. יוסי בניון צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב, אופיר קריאף יפתח על חשבון דן איינבינדר ואילו אור זהבי יחזור ל-11 על חשבון טל כחילה. ניר קלינגר יפרסם הבוקר את הסגל כאשר החלוץ מיחאי וודוץ ייכלל בסגל לראשונה העונה.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. דני מרון
רק חמש נקודות מהפלייאוף העליון. משה חוגג/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully