וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "איבוד שליטה טוטאלי שלנו", אוחיון: "המשחק הטוב שלנו העונה"

9.2.2019 / 18:10

מאמן הפועל חיפה היה מאוכזב אחרי ההפסד הביתי לאשדוד: "כזה דבר עוד לא קרה לי בשום קבוצה". מאמן המנצחת: "אני שמח מאוד מהניצחון הראשון שלי"

שרון מימר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
היה מאוכזב מאוד בסיום. מימר/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה הגיעה אחרי 11 משחקי ליגה ללא הפסד, מ.ס. אשדוד אחרי 10 ללא ניצחון, אבל בסופו של דבר הצליחה הקבוצה הדרומית לנצח 0:1 באצטדיון העירוני בחיפה ולברוח מהמקום האחרון, לפחות זמנית. שער של גל צרויה בדקה ה-63 קבע את תוצאת המשחק וסידר לאשדוד את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה.

מאמן הפועל חיפה שרון מימר אמר בסיום: "הפסד מוצדק מאוד, אשדוד שיחקה הרבה יותר טוב מאיתנו. זה אחד המשחקים שלא היה לי באף קבוצה, איבוד שליטה טוטאלי. הפסדנו את המשחק בגלל חוסר ריכוז. חבל שזה קורה כי אנחנו במאני טיים עכשיו, קיבלנו סטירה מצלצלת". מימר נשאל לגבי גל אראל, שלא שותף, וגילי ורמוט, שנכנס כחילוף שלישי: "מי שמכיר אותי החילופים שלי הם רק מקצועיים, מי שנכנס הוא רק מי שהרגשתי שהוא הכי חד. זה לא אומר כלום לגבי גל אראל או גילי ורמוט. הפסדנו כקבוצה כי לא הגענו למשחק הזה כמו שאנחנו צריכים להגיע אליו".

מאמן מ.ס. אשדוד משה אוחיון הוסיף: "ללא ספק זה המשחק הכי טוב שלנו העונה. היינו יכולים לנצח גם 0:3, השחקנים נתנו הכול מבחינת רצון ולחימה, אני שמח מאוד. החמצנו היום, גם דין דוד וגם דן ביטון, שזה לא מתאים לו. הוא רץ ספרינט חזק, אבל בסדר גם 0:1 זה מתוק. צריך שתהיה המשכיות. אף אחד לא נתן לנו סיכוי לפני המשחק, אבל אני והשחקנים האמנו. הפועל חיפה קבוצה טובה יותר, אבל באנו כדי לנצח. צריכה להיות המשכיות. זה ניצחון ראשון שלי כמאמן ואני שמח מאוד על הניצחון".

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully