וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תפגוש את נפטונאס, טנריפה תמתין ברבע הגמר?

8.2.2019 / 13:49

הגרלה קשה לאדומים בדרך לפיינל פור הביתי: הקבוצה מהבירה הוגרלה נגד הליטאים בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל אם תעבור אותם היא צפויה להתמודד נגד הקבוצה החזקה במפעל

one

נפטונאס קלאיפדה היא יריבתה של הפועל ירושלים בשמינית גמר ליגת האלופות. כך נקבע היום (שישי) בהגרלת שלבי הנוקאאוט של המפעל, שנערכה בז'נבה שבשוויץ. המשחקים ייערכו במפגש כפול בשיטת בית-חוץ, כשהליטאים יארחו ב-5 או ב-6 במארס, והישראלים יארחו את הגומלין כעבור שבוע, ב-12 או ב-13 בחודש.

לירושלים הובטח במסגרת ההסכם שחתמה עם פיב"א כי אם תעפיל לחצי הגמר, היא תארח את הפיינל פור בארנה. אלא שהדרך למעמד הזה לא תהיה פשוטה: במקרה שתעבור את נפטונאס, יצפה לה כנראה מפגש לא פשוט נגד מי שנחשבת יחד איתה לקבוצה החזקה במפעל - טנריפה. הספרדים הוגרלו למשחק מול פרומיתאס היוונית בשמינית הגמר.

ירושלים תקווה שנפטונאס תשחזר במדויק את השנתיים הקודמות, שבשתיהן הודחה בשלב שמינית הגמר בצ'מפיונס ליג. בעונת 2015/16 הן נפגשו בשלב הראשון של היורוקאפ, והחליפו ביניהן ניצחונות בית: האדומים ניצחו 59:74 בישראל, ויריבתם גמלה להם עם 85:87 בליטא.

נפטונאס מדורגת בצמרת הליגה הליטאית, ולפני חודש הכניעה את ז'לגיריס קובנה ושרונאס יאסיקביצ'יוס בתום הארכה כפולה. הקבוצה, המאומנת בידי קאזיס מקסביטיס, מסתמכת בדומה לניז'ני על שלד מקומי רחב, שבראשו תומאס דלינינקאיטיס הוותיק (13.6 נקודות), אבל שני שחקניה המרכזיים באים מארה"ב: אקס הפועל חולון ג'ראיי גרנט (15 נקודות ו-8.6 ריבאונדים) ואקס בני הרצליה קייל וויבר (11.1 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים).

שחקני הפועל ירושלים מודים לאוהדים שלהם. לילך וייס רוזנברג
הגרלה קלה בשמינית, וקשה ברבע. הפועל ירושלים/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully