וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק ניסנוב: "הטעויות שעשו הבעלים הקודמים? לא בבית ספרנו"

7.2.2019 / 13:44

בעלי הפועל תל אביב הבטיח שלא יכניס את המועדון לגירעון והזהיר מפני "הקומץ": "יש אוהדים שעושים המון נזק, אבל לא ניכנע להם"

רגע לפני המשחק הביתי מול הפועל באר שבע (שבת, 20:30, ספורט 1), בעלי הפועל תל אביב איציק ניסנוב דיבר בפתיחות על היעדים לטווח הקרוב והרחוק.

"אנחנו לא הבעלים האידאליים של הפועל תל אביב, היא צריכה כיס הרבה יותר עמוק משלנו", אמר ניסנוב. "בין הפירוק ליעד שכל אוהד של הפועל תל אביב רוצה יש פער גדול. אני מאוד מקווה שיהיה מספיק כסף לזה. נכנסנו להפועל תל אביב מאהבה, וננהל אותה כמו שאנחנו חושבים שצריך לנהל. אנחנו רוצים להשאיר בסיס שייקח את הפועל תל אביב קדימה בשנים הבאות. זה לא משהו שבונים ביום אחד, אבל זו המטרה וככה אנחנו מתנהלים.

"ברור שלי באופן אישי היה הרבה יותר כיף להיות אוהד מאשר בעלים. ברור שכל אוהד רוצה שיהיה את הסגל הכי חזק, את השחקנים הכי טובים, אבל לא נעשה טעויות עבר ולא נכניס את המועדון לגירעון - לא בבית ספרנו. ננהל את הפועל תל אביב בתקציב מאוזן, לא נחרוג מזה ולא נהיה נתונים לכל מיני לחצים של אוהדים כאלה. אנחנו נדע לקחת את המועדון למקום יותר טוב".

איציק ניסנוב מבעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מתבייש בקומץ. איציק ניסנוב/ברני ארדוב

"אנחנו מאמינים בצוות מקצועי טוב. לא רק מאמן, אלא צוות שלם. יש פה צוות מצוין ותנאים טובים מאוד. אין הרבה שחקנים שלא רוצים לבוא להפועל תל אביב, כי המועדון מתנהל כמו שצריך, מעבר לזה שהוא גדול. מרגע שלקחנו בעלות על המועדון לא היה איחור בתשלום אפילו פעם אחת, וגם לא יהיה. מצד שני, לא נכניס את המועדון לפנטזיות על רכש שאי אפשר להביא.

"אנחנו די מאוכזבים מהמצב של הקבוצה. שכר השחקנים שלנו לא מתאים למיקום שלנו בטבלה. יש קבוצות עם תקציב שנמוך בחצי ונמצאות בצמרת. אנחנו בתור בעלים מסתכלים קדימה, אפילו כמה שנים.

"יש קומץ אוהדים בהפועל תל אביב, שדו"ח המפרק החסיר אותו לצערי. הקומץ הזה עשה נזק גדול בעבר והוא מנסה לעשות נזק גם היום. שחקנים כמו גילי ורמוט, איתי שכטר, אלמוג כהן - הם הגיעו לכאן מבלי שהייתה יכולת אמיתית לעמוד בשכר שלהם. את הקומץ הזה לא עניין מאיפה יביאו את הכסף, אבל אנחנו בתור בעלים צריכים לדאוג לעתיד של המועדון כדי שייצא מהמצב שהוא נמצא בו. הקומץ הזה מכאיב לי באופן אישי. אני ממש מתבייש. הם עושים דברים שמוציאים את החשק. גם המשפחה שלי לא רוצה שאני אישאר בתחום הזה. אנחנו משקיעים כסף וזמן, אין זמן למשפחות, אין זמן לעסקים, אבל יש קומץ שמפריע.

"גם אם אף אחד לא ירכוש את הקבוצה, אנחנו רוצים להביא אותה לצמרת תוך כמה שנים. בינתיים אני לא רואה אף אחד שרוצה לרכוש את המועדון, זאת בעיקר פנטזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully