וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמינית גמר היורופקאפ: הפועל חולון נגד בלקן הבולגרית, נס ציונה נגד באקן הדנית

7.2.2019 / 13:01

הנציגות הישראליות שובצו לשלבי הנוקאאוט במפעל הרביעי בחשיבותו. הן יוכלו לשחק זו נגד זו רק בגמר. האוהדים שירקו על דן שמיר הורחקו ל-21 יום ממשחקי הקבוצה

one

הגרלת שמינית גמר היורופקאפ נערכה היום (חמישי) במינכן, ושתי הנציגות הישראליות קיבלו יריבות מבולגריה ומדנמרק: הפועל חולון, שנשרה מליגת האלופות למפעל הרביעי בחשיבותו, תפגוש את בלקן, בעוד עירוני נס ציונה תתמודד נגד באקן ברס.

המשחקים ייערכו בשיטת מפגש כפול בבית ובחוץ ב-6 וב-13 במרץ. חולון תארח את הגומלין במיני סדרה שלה ונס ציונה תארח את המשחק הראשון. הקבוצות הישראליות שובצו בשני צדדים שונים של ההגרלה, כך שתיאורטית הן יוכלו להיפגש רק בגמר.

דן שמיר יוכל להיעזר בידע המוקדם של נדב זילברשטיין, מכיוון שנס ציונה פגשה את הבולגרים בשלב הבתים השני של היורופקאפ: היא הביסה אותם 73:100 בישראל והפסידה 102:90 בבוטבגראד. שני זרים אמריקאים מנהיגים אותה - ברנדון בראון (14.9 נק' ו-6.1 אס') ומייקל הופקינס (14.6 נק' ו-7.8 ריב').

באקן ברס היא אלופת דנמרק בשנתיים האחרונות, ואשתקד הגיעה לחצי גמר היורופקאפ. טובין קרברי הוא הכוכב הבלתי מעעורער שלה, ומעמיד שורה מגוונת של 14.6 נק', 5.1 ריב' ו-4.5 אס'. השבוע סיימה משחק נדיר מול סראטוב הרוסית והפסידה בבית 125:124 בתום הארכה.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. אתר פיב"א, אתר רשמי
האוהדים התוקפים הורחקו ל-21 יום. דן שמיר/אתר רשמי, אתר פיב"א

המשטרה הודיעה היום שהרחיקה ל-21 יום ממשחקי הפועל חולון שני גברים החשודים שקיללו וירקו על דן שמיר אחרי המשחק מול נאנטר ביום שלישי. על אף שלא הוגשה תלונה רשמית, משטרת ישראל פתחה בחקירה יזומה של המקרה וחקרה תחת אזהרה את שני האוהדים, בני 31 ו-53, בגין עבירה על חוק הספורט, חוק אשר נועד למנוע אלימות בספורט. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל קוראת לקהל האוהדים להגיע למשחקים ולהנות מחווית הספורט, אולם לא תתיר התנהגות אלימה או הפרות סדר ותמצה את הדין עם אלה הפועלים בניגוד לחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully