וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בין אוהדי הפועל חולון ודן שמיר: "זו התחתית של התחתית, להתנפל עלינו היום"

5.2.2019 / 23:53

בסיום ההפסד לנאנטר, מספר אוהדים קיללו ואיימו על המאמן, שהגיב בתנועת ביטול כלפיהם. שמיר: "זה לא הוגן, עשיתי כאן דברים בשנים האחרונות"

one

גם העונה, על אף הפתיחה המבטיחה, נתקעה הפועל חולון בתקרת הזכוכית והודחה בשלב הבתים של ליגת האלופות. רגע לפני שתצא למסע ההגנה על גביע המדינה, היא ספגה את הפסדה החמישי בששת המשחקים האחרונים בזירה האירופית, 74:62 לנאנטר, ונשרה ליורופקאפ.

ברדתו מהפרקט, לאחר סיום המשחק, נקלע דן שמיר לתקרית עם מספר אוהדים שקיללו אותו ואיימו עליו. אלה טענו כי בתגובה, הוא הגיב עם טענות ביטול כלפיהם. "אני חושב שזה לא הוגן", שיתף המאמן בתחושותיו. "גם אני מאוכזב, כמו כולם. לא חושב שלמישהו מגיע שיצעקו עליו ויקללו אותו. אני לא אוהב לדבר על עצמי, אבל עשיתי כאן כמה דברים בשנים האחרונות. ברור שלכולנו יש אנשים שאוהבים אותנו יותר ואוהבים פחות. זו התחתית של התחתית לבוא ולהתנפל עלינו אחרי מה שעשינו היום. אני לא בא לחנך אף אחד. אני אדם פתוח, אפשר לבוא ולדבר איתי על מה עשינו בסדר ולא בסדר. אוהדים פונים אליי בפייסבוק ובהודעות סמס, ואני מוכן לשתף. זה עצוב, וגם אם אחרים אומרים שזה לא מזיז להם - אז לי זה כן מזיז, וזה כואב וזה פוגע. אני יודע שהאוהדים עצובים".

בנוגע למשחק עצמו אמר שמיר: "נאנטר פתחה טוב, ולא כיסינו אותה כמו שצריך. בדרך כלל אנחנו מוצאים את הדרך להישאר במשחק בצד ההתקפי, אבל לא הפעם. כל הסיכומים וההסברים לא יישמעו טוב, לא על המשחק נגד מכבי תל אביב לפני 48 שעות ולא על הסיבות שלא עלינו. בחצי מהמשחקים הופענו בהרכבים חסרים, וברור שזה לא מתרץ, אבל אלה התמודדויות שמפריעות. אחרי הכל, הגענו למשחק אחרון בבית, על עלייה, וגם עם כל הנסיבות והפסדנו. זה מאכזב, אבל בעסק שלנו צריך לדעת להתקדם מדברים כאלה".

טי.ג'יי קליין היה נקודת האור היחידה של חולון במשחק. "לא קלענו זריקות נוחות, וכשזה קורה, ההר שאתה מנסה לטפס עליו הופך להיות גבוה מדי", ניתח המתאזרח, שתרם 13 נקודות ועשרה ריבאונדים. "אנחנו מאוכזבים מאוד, עברנו 14 משחקים קשים ורצינו להמשיך בליגת האלופות, אבל גאים במסע שעברנו".

ביורופקאפ, המפעל הרביעי בחשיבותו, תשתלב חולון בשמינית הגמר שתיערך בשיטת בית וחוץ. "כניסתן של הקבוצות שסיימו במקומות החמישי והשישי בצ'מפיונס ליג מכניסה הרבה עניין למפעל הזה, וראינו את זה בעונה שעברה. יש לנו עוד הרבה מה לעשות ועל מה לשחק", ניסה שמיר להתנחם.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. אתר פיב"א, אתר רשמי
ערב קשה מכל הבחינות. דן שמיר/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully