וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה התנצל בפני לבקוביץ', בקבוצה גוננו עליו: "הוא זה שנתן לו צ'אנס"

5.2.2019 / 8:18

מאמן הפועל תל אביב זעם על התפקוד של חוליית ההגנה והסביר את ההתפרצות כלפי השוער. דגני שיחק עם מחלה, בואטנג עשוי להיבדק

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"זה לא הכדורגל שלנו". רפואה/אדריאן הרבשטיין

עצבים ותסכול בהפועל תל אביב אחרי ההפסד 3:2 אמש (שני) למכבי חיפה. מי שהיה כעוס במיוחד בסיום וגם במהלך המשחק הוא המאמן קובי רפואה, שזעם על הקלות שבה מכבי חיפה מגיעה למצבים, והתפרץ לעבר השוער רובי לבקוביץ', אחרי שטעות גדולה שלו הובילה לשער השלישי של היריבה. רפואה אמר אחרי המשחק לאנשי המועדון ש"זה לא הכדורגל שלנו, ככה לא ננצח משחקים", ובקבוצה טענו שההתפרצות שלו לעבר לבקוביץ' נסלחת.

"רפואה היה זה שנתן ללבקוביץ' להיות שוער ראשון בהפועל, אין יותר טוב מזה. הוא מעריך אותו יותר מכל אחד אחר במועדון", אמר גורם בקבוצה.

רפואה הודה בסיום: "אסור לספוג גולים כאלה קלים. להתחיל כל כך מוקדם במינוס של שני גולים ולרדוף כל הזמן זה לא המשחק שלנו. רובי לבקוביץ'? לפעמים צריך לשלם מחיר כדי ששחקנים ילמדו. לא הייתי צריך להתפרץ ככה, זה הכעיס אותי כי הערתי והזהרתי מזה, אבל זה חלק מהמשחק ולא נהרוג אותו".

רפואה הוסיף: "עבדנו כל השבוע על הצד של מאבוקה ובאופן כללי על האגפים, ידענו שמאבוקה זה כוח והתכוננו, אבל איך שהתחיל המשחק כבר היה 2:0. איבדנו המון כדורים ולא היינו יעילים בהתקפה. חבל".

עוד בנושא

מכבי חיפה ניצחה 2:3 את הפועל תל אביב ועלתה למקום השני בליגה
בלבול: "לא חששתי כשלקחתי את מכבי חיפה כשהיא היתה למטה"

רובי לבקוביץ' שוער הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
"הזהרתי אותו". לבקוביץ'/סוכנות ג'יני

אוראל דגני חש ברע עוד בחימום, אבל בחר לפתוח בהרכב ולא להחמיץ את המשחק. עמנואל בואטנג חש סחרחורות וכאבים בחזה וייתכן שיעבור בדיקות. נריוס ולסקיס גם חש התכווצות בסיום, אבל צפוי לחזור לאימונים כרגיל.

בהפועל היו רוצים להתחזק במגן שמאלי נוסף, אבל הסיכוי שזה יקרה ביום האחרון לחלון ההעברות נמוך. פניות נעשה לאורי מגבו וסאן מנחם, אבל גם שכרם וגם הסיכוי שישוחררו היום לא גבוהים.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 2:3 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully