וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: הבלם האוקראיני ולדימיר באיינקו מועמד

4.2.2019 / 15:58

הכתומים מחפשים חיזוק נוסף להגנה ועשויים לצרף את הבלם שזכה בדאבל עם ריגה הלטבית. קוויאר תורגל לקראת עפולה (ג', 19:00, ספורט 5 לייב)

צילום: יוסי ציפקיס ועידו שחם, עריכה: מתן חדד

בני יהודה מחפשת בלם נוסף לחיזוק הסגל שלה, למרות צירופו אתמול (ראשון) של עמית ביטון. מי שמועמד להגיע הוא הבלם האוקראיני ולדימיר באיינקו, שכבר נמצא בישראל והיה לפני כן בהתרשמות במ.ס. אשדוד. הכתומים ינסו להחתימו עד לסיום מועד ההעברות מחר ב-19:00.

באיינקו, שיחגוג בעוד חמישה ימים את יום הולדתו ה-29, שיחק בשנה האחרונה בריגה הלטבית והיה שותף לזכייה בדאבל עם חמישה שערים ב-23 משחקים וגם שימש כקפטן. לפני כן שיחק הבלם בקבוצת בוקסורו מאוזבקיסטן (שלושה שערים ב-27 משחקים) וגם בזירקה מהליגה הבכירה בארצו, אחרי שהחל את הקריירה בקבוצות מהליגה השנייה והשלישית.

למרות החשש בקבוצה מפציעת הברך של קרלוס קוויאר וההודעה כי הוא סובל מפגיעה ברצועה הפנימית של הברך, הבלם הספרדי התאמן עם חבריו ותורגל בהרכב לקראת המשחק הראשון ברבע גמר הגביע מחר (שלישי, 19:00, ספורט 5 לייב) מול הפועל עפולה. מי שיחסרו הם איסמעילה סורו המורחק, מתן בלטקסה ואיציק עזוז המוצהבים וכן יובל אשכנזי הפצוע בכתפו. יקוב סילבסטר, שלא יכול היה לשחק מול בית"ר ירושלים לאחר המעבר, יערוך את הופעת הבכורה. דין אקפי ימלא את מקומו של בלטקסה ויערוך גם הוא בכורה, שי מזור יפתח בקישור.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, דניאל פלשר, קרלוס קוויאר, דן מורי, דין אקפי, תאמבי סגס, שי מזור, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, יקוב סילבסטר.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully