וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: קרלוס קוויאר סובל מפגיעה ברצועת הברך

3.2.2019 / 19:40

הבלם הספרדי שחזר מול בית"ר מפציעה ונפצע שוב, יעבור בדיקות נוספות. עמית ביטון, שהצטרף מאשדוד, ימלא את מקומו במרכז ההגנה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה המשיכה אתמול (שבת) את המומנטום השלילי שלה כשהפסידה 2:0 בבית לבית"ר ירושלים, אך זו לא הייתה הבשורה הרעה היחידה שהקבוצה קיבלה אתמול. היום הזהובים הודיעו שקרלוס קוויאר, הבלם הספרדי שנפגע בברכו במהלך המשחק אתמול, סובל מפגיעה ברצועה הפנימית של הברך. בימים הקרובים יעבור קרלוס בדיקות נוספים כדי לאמוד את חומרת הפציעה. למרות ההערכות כי מדובר בהשבתה ממושכת, קוויאר עצמו הבהיר כי הוא לא חש כאבים מיוחדים ומאמין כי יוכל לשחק.

כזכור, מוקדם יותר היום החתימה הקבוצה את עמית ביטון, הבלם בן ה-22 ששייך להפועל באר שבע והגיע ממ.ס. אשדוד. ביטון מצטרף ליקוב סילבסטר, עמית זנטי, תאמבי סגס, דין אקפי ואבישי כהן שהצטרפו לזהובים בחלון ההעברות הנוכחי.

שחקן בני יהודה, קרלוס קוויאר, מול שחקן בית"ר ירושלים, אנתוני וארן. יוסי ציפקיס
נפצע, חזר, ושוב נפצע. קוויאר/יוסי ציפקיס

בתוך כך, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף אישר היום רשמית שהחליט להעמיד את בני יהודה לדין משמעתי בגין קריאות גזעניות. הדיון יתקיים ביום רביעי בשעה 17:00. על פי דוח השיפוט של יגאל פריד, "בדקה ה-37 החלו מאות (להערכתי 200) אוהדי בני יהודה ביציע המערבי לנהום בכל נגיעה של שני שחקני בית"ר ירושלים כהי עור - פלומן וקונטה. מיד עם הישמע הנהמות עשיתי דרכי לעבר השופט הרביעי שלומי בן אברהם. הנהמות חזרו על עצמן פעמיים נוספות עד לשריקה למחצית, ובתיאום עם צוות השיפוט התקבלה החלטה לא לעצור את המשחק בשל הסמיכות למחצית. מיד עם השריקה למחצית ביקשתי מכרוז בני יהודה לנצל את השקט היחסי ולבצע את ההכרזה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully