וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: איברהים שואיבו ואלכסנדר סטניסבלייביץ' סיכמו

3.2.2019 / 17:05

המדורגת לפני אחרונה מצרפת את החלוץ הניגרי ושחקן הכנף הסרבי. גיורגי דרסיליה רוצה גם את מיקולה קובטליוק האוקראיני וצריך לקבל החלטה לגבי הבלם דויד קוחיה

צילום: יוסי ציפקיס ועידו שחם, עריכה: מתן חדד

בני סכנין סיכמה עם החלוץ הניגרי איברהים שואיבו ושחקן הכנף הסרבי אלכסנדר סטניסבלייביץ' על הצטרפותם לקבוצה. במועדון רוצים להשלים חיזוק אופטימלי ככל האפשר עד סוף מועד ההעברות ביום שלישי כאשר הצמד ההתקפי הזה מהווה סנונית ראשונה.

פרט לשניים הללו, גם החלוץ מיקולה קובטליוק והבלם הגאורגי דויד קוחיה עשויים להצטרף. בנוגע לקוחיה, דרסיליה צריך לקבל החלטה סופית, בעוד קובטליוק יגיע אם במועדון ישלימו את כל העניינים הבירוקרטיים. המאמן מעוניין מאוד בחלוץ האוקראיני ששיחק תחתיו וסיים כסגן מלך השערים בליגה בגאורגיה. בקבוצה רצו גם חיזוק ישראלי, אבל אותם שחקנים העדיפו לחתום בקבוצות אחרות, לאכזבת ראשי המועדון.

שואיבו בן ה-22, המכונה גם לאלה, הגיע תחילה כדי להיבחן, אבל המאמן גיורגי דרסיליה החליט להחתימו. הוא יגיע כמושאל לחצי עונה מקבוצת האוגסונד הנורבגית, אליה הצטרף בינואר 2016 ובמדיה כבש 17 שערים ב-57 משחקים בכל המסגרות. בעונה האחרונה הושאל לקבוצת קונגסבינגר מהליגה השנייה וסיפק 15 שערים ושבעה בישולים ב-29 משחקי ליגה, ועוד שני שערים ושני בישולים בשלושה משחקי גביע.

סטניסבלייביץ' בן ה-29 ניהל עם סכנין משא ומתן בימים האחרונים ומגיע מקבוצת רדניצ'קי ניש, איתה שיחק נגד מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית וגם הבקיע צמד ב-2:2 הביתי בגומלין. הוא כבש שמונה שערים ב-17 משחקים העונה (11 בהרכב) ושוחרר בתחילת ינואר. לפני כן שיחק גם באסטרס טריפוליס היוונית.

עוד באותו נושא

לקראת סגירת חלון ההעברות: כל השינויים של קבוצות ליגת העל

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully