וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "מעולם לא ראיתי אוהדים קמים ומוחאים כפיים לשחקן יריב"

2.2.2019 / 23:45

מאמן מכבי אשדוד התרגש מהמחווה של אוהדי הפועל ירושלים לליס שושי, שקלע 33 נקודות בארנה. תמיר בלאט עלול להחמיץ את דיז'ון בליגת האלופות

רגע לפני סיום שלב הבתים בליגת האלופות וחצי גמר גביע המדינה, הצליחה הפועל ירושלים לשמור על שקט תעשייתי ורשמה הערב (שבת) את ניצחונה הביתי השביעי ברציפות בכל המסגרות. היא גברה על מכבי אשדוד/באר טוביה 94:104 וחזרה למסלול בליגת העל.

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
מרוצה מההתקפה, פחות מההגנה. קטש/קובי אליהו

על אף חסרונו של תמיר בלאט, הסובל ממתיחה במפשעה ועשוי להחמיץ גם את המשחק השבוע בדיז'ון, שברו האדומים את שיא האסיסטים העונתי שלהם בזירה המקומית עם 33, כשמעל כולם בולטים יוגב אוחיון (עשרה אסיסטים ב-19 דקות), ג'יימס פלדין (שבעה) וג'ייקובן בראון (שישה). אגב, גם את השיא הקודם שלה קבעה ירושלים נגד אשדוד - עם 29 במפגש הקודם ביניהן.

"רצינו שכולם יישארו מעורבים", סיכם דשון באטלר, שקלע 11 נקודות. "יוגב עשה עבודה גדולה, ג'ייקובן היה מדהים. תמיר הוא אחד השחקנים הטובים שלנו, הוא רכז מצוין, וזה היה מבחן עבורנו".

המאמן עודד קטש: "שיחקנו טוב מבחינה התקפית. זה נגרם כתוצאה משילוב בין אופי של שחקנים שאוהבים לשחק יחד ולפרגן אחד לשני, לבין הדרך שבה אשדוד משחקת. הם עושים עבודה אגרסיבית על הכדור, ובדקות ששיחקנו בצורה חכמה - הגענו למבטים טובים לסל. פחות אהבתי מה שעשינו בהגנה, במיוחד במחצית הראשונה".

מאמן אשדוד, בראד גרינברג, סיכם את ההפסד השלישי ברציפות של קבוצתו: "בדרך כלל אנחנו קולעים מספיק נקודות, אבל הבעיה היא שאנחנו לא עוצרים את הקבוצה היריבה. ירושלים קבוצה טובה ועמוקה. שלושת המשחקים הבאים שלנו קריטיים במיוחד, כי נפגוש בהם לא את ירושלים ומכבי תל אביב, אלא את היריבות באזורים שלנו, אלו שאנחנו רוצים לעקוף או להישאר לפניהן".

על תצוגת התכלית של חניכו מנבחרת קוסובו, ליס שושי, שנצץ עם 33 נקודות ועשרה ריבאונדים, אמר גרינברג: "זו הפעם הראשונה שראיתי אוהדים קמים ומוחאים כפיים לשחקן יריב. אני שמח שהוא הבחין בזה. אני מאמין בו. זו עונה חשובה עבורו ככדורסלן מקצועני. הוא צובר ניסיון וגדל. הוא יכול לקלוע לקחת ריבאונדים ולחסום, ואני צופה לו עתיד מזהיר. אנחנו ברי מזל שהבאנו אותו לאשדוד".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully