וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה יצאה לדרך חדשה, ג'יימס פלדין מתוסכל: "לא אכפת לי מהתצוגה שלי"

27.1.2019 / 23:40

אריק אלפסי פתח עם שלושת שחקני הרכש (קרופורד, גריפין ואלטיט) לראשונה העונה: "להביא שחקן שלא שיחק 8 חודשים זה הימור". גארד ירושלים, שקלע 22 נקודות ברבע השלישי: "לא הצלחנו לעשות עצירות, אנחנו חייבים להשתפר"

ONE

האם העונה ההפכפכה של עירוני נהריה קיבלה הערב (ראשון) טוויסט חיובי? אחרי שני הפסדים רצופים, וניצחון בודד בארבעת המשחקים האחרונים, גברו הסגולים באופן משכנע על הפועל ירושלים 80:86.

המשחק הזה סימן במידה רבה את הדרך החדשה של הקבוצה: שלושת שחקני הרכש הטריים, ג'ורדן קרופורד, אריק גריפין ובן אלטיט, פתחו יחד בחמישייה, כשקרופורד בולט מעל כולם עם 21 נקודות וחמישה אסיסטים ב-30 דקות. "להביא באמצע העונה שחקן שלא שיחק שמונה חודשים זה הימור. הוא רק ב-60 או 70 אחוזים מהיכולת שלו, ויש לי הרבה שיחות איתו", אמר המאמן המנצח אריק אלפסי.

בנוגע למשחק עצמו הוסיף אלפסי: "ניצחנו במקומות שרצינו לנצח. ירושלים היא הקבוצה שרצה הכי טוב בארץ, ועצרנו אותה על עשר נקודות במתפרצות. היא הגיעה לקו העונשין רק חמש פעמים. סימנו את תמיר בלאט, כי הוא המנוע שלהם בעיקר כשג'ייקובן בראון בחוץ, ונתנו לו תשומת לב מיוחדת. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לקלוע נקודות בערב נתון, אבל אנחנו צריכים לדעת לשחק כקבוצה, ואת זה עשינו לפרקים ארוכים הפעם".

עודד קטש הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
הפסד לא מתוכנן. עודד קטש/לילך וייס רוזנברג

רצף הניצחונות של ירושלים בכל המסגרות נעצר על חמישה, והיא כבר סופרת חמישה הפסדי ליגה העונה. "הפסדנו את המשחק כבר במחצית הראשונה", אמר המאמן עודד קטש. "אם היינו קצת יותר חכמים, רגועים בהתקפה ומבצעים את יכולת המשחק שלנו, היינו בורחים ליתרון דו ספרתי. הרבע השני שלנו היה נורא, אבל צריך לתת קרדיט לנהריה".

ג'יימס פלדין, שלהט עם 22 נקודות ברבע השלישי, לא התנחם: "לא אכפת לי מהתצוגה שלי, כי אני מבואס מההפסד. לא הצלחנו לצבור כמה עצירות רצופות, שום צד לא שמר בהגנה. ידענו שנשחק מול קבוצה קשוחה, ואנחנו חייבים להשתפר. יש לנו עוד עונה ארוכה. לא היו לנו אנרגיות, לא פתחנו כמו שצריך, ואנחנו צריכים לשכוח מזה כי ביום רביעי מצפה לנו משחק גדול מול באמברג".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

ג'ורדן קרופורד עירוני נהריה. לילך וייס רוזנברג
יפתח זיו עושה מקלחת מאולתרת לקרופורד/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully