וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמש: "האמנתי שאחזור לכבוש בליגת העל", קשטן: "תוצאה מאכזבת מאוד"

26.1.2019 / 20:08

החלוץ שנכנס לבכורה בדקה ה-72, כבש אחרי חצי דקה ונפצע כעבור עשר דקות, נשמע בטוח בעצמו. שרון מימר: "אנחנו יוצאים מחוזקים מהמשחק הזה"

עידן שמש שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
לא כך הוא דמיין שתיראה הבכורה שלו. שמש/לילך וייס רוזנברג

הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל. עדן שמיר העלה את הכחולים ליתרון בדקה ה-48 עם נגיחה מקרוב. נס זמיר השאיר את הפועל חיפה בעשרה שחקנים עם אדום שטותי בדקה ה-63, אבל גם כך הקבוצה שלו המשיכה לשחק התקפי ולשלוט. בדקה ה-73 עידן שמש, שנכנס רק חצי דקה לפני כן, כבש את השוויון אחרי מהלך נהדר של דור מלול בימין וזה 1:1. אותו שמש נפצע והוחלף כבר בדקה ה-83.

עוד בנושא:

הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1 טוב

שרון מימר מאמן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
שרון מימר/לילך וייס רוזנברג

מאמן הפועל חיפה שרון מימר אמר בסיום: "אני שמח שלא יצאנו בהפסד, כי גם ספגנו וגם האדום הזה שיבש את הכול. אני יוצא מהמשחק הזה מאוד מחוזק, לא פחות מהניצחונות האחרונים, כי הראינו כדורגל איכותי ולא נשברנו. זה מראה על איכות וחוזק של קבוצה. אנחנו מסתכלים על הטבלה ורוצים להתקדם כמה שיותר. התיקו הוא בסדר, למרות שרצינו לנצח פה בבית".

על עידן שמש: "חבל שנפצע כי הוא נכנס טוב למשחק, אבל אחד הדברים שגורמים לי להרגיש טוב עם הקבוצה זה השחקנים שנמצאים על הספסל ונותנים לנו עומק. מקסים פלקושצ'נקו? הוא שחקן טוב שתרם לנו ולראייה גם פתח בהרכב, אבל יש פה שחקנים לא פחות טובים. אנחנו עובדים בשקט ומנסים להביא שחקנים שיכולים לשדרג אותנו".

חלוץ הפועל חיפה עידן שמש: "כואב לי מאוד, אני מקווה שזה לא משהו רציני. אני שמח שנכנסתי וכבשתי, עזרתי לקבוצה להשיג נקודה חשובה. הפציעה זה חוסר מזל, אין מה לעשות. לא לקח הרבה זמן עד שחזרתי לכבוש, איך שחזרתי כבשתי. האמנתי שאני אחזור לליגת העל בינואר ואני שמח שקיבלתי פה את ההזדמנות ואני שמח להיות כאן. זה מועדון שמח עם אנשים טובים, כולם שואפים להצלחה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תומר קשטן מאמן עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
מאוכזב. קשטן/לילך וייס רוזנברג

קשר קרית שמונה עדן שמיר: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, הגענו למצבים ושיחקנו מול עשרה שחקנים. השער שלי לא הספיק ואני די מאוכזב מהתוצאה. כנראה שהמשחק הזה היה צריך להיגמר בתיקו כי לשתי הקבוצות היו מצבים. אני מאוכזב כי ניצחון פה היה מקרב אותנו לפלייאוף והיה צעד משמעותי עבורנו. עלינו על דרך נכונה עכשיו".

מאמן קרית שמונה תומר קשטן: "היינו צריכים לגמור את המשחק ב-0:1 עם שניים על אחד מול שוער, לא היינו חכמים מספיק כדי לעשות את זה ושילמנו על כך ביוקר. איבדנו את המשחק בעצמנו, שיחקנו בצורה לא חכמה. במקום להניע את הכדור ולתת להפועל חיפה לרדוף אחרינו, רדפנו אחריהם.

"זה מאוד מאכזב, להוביל ב-0:1 מול 10 שחקנים עם הזדמנות לכבוש את השני, ובסוף לא לנצח. זה ההבדל בין שתי נקודות למאבק על הפלייאוף לצאת מאוכזבים. 8 מ-12 זה בסדר גמור, אבל היינו צריכים להיות עם 10 מ-12. איבדנו פה שתי נקודות חשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully