וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "חלק מהקהל קיבל פה התקף לב, מגיע לו לשמוח"

26.1.2019 / 17:55

מאמן הפועל תל אביב הסדיר נשימה אחרי ה-2:3 המותח מול בני יהודה ו"מקווה שעדן בן בסט יגיע". אבוקסיס: "משחק ההגנה היה נוראי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

הפועל תל אביב השיגה היום (שבת) את ניצחונה השלישי בסך הכול העונה, כשגברה 2:3 בדרבי על בני יהודה ופתחה פער זמני של שש נקודות מהקו האדום. האדומים כבשו לראשונה העונה לפני הדקה ה-40, ואפילו פעמיים, כשקלאודמיר (7) ורמזי ספורי (22) מצאו את הרשת מול שוויון זמני של מאוויס צ'יבוטה (20). ג'וזף גנדה הוסיף את השלישי (49) ושי קונסטנטין רק צימק (57) עבור המדורגת שנייה שרשמה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון.

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
לא אהב את העקבים. קובי רפואה/קובי אליהו

קובי רפואה, שניצח לראשונה מאז חזר לתפקיד מאמן הפועל תל אביב: "היה משחק מאוד מותח. פתחנו טוב את המחצית השנייה, הובלנו 1:3 ומשום מה השחקנים חשבו שזה יהיה קל מדי והתחילו עקבים. את הדברים האלה אני לא אוהב. אז קיבלנו שער ממצב נייח ונכנסו ללחץ אחרי זה, אבל השגנו נקודות חשובות ואני מאוד שמח. כל הכבוד לשחקנים ומגיע גם לקהל. חלק גדול ממנו קיבל התקף לב היום במשחק, ומגיע לו לשמוח אחרי העונה הזאת שאנחנו עוברים. כמובן שקלאודמיר הוא כוח משמעותי ואני מקווה שיגיע עוד שחקן שישדרג אותנו. אני מקווה שעדן בן בסט יגיע".

יוסי אבוקסיס, שבא בטענות גם לשופט זיו אדלר, סיכם את ההפסד של בני יהודה: "משחק ההגנה שלנו היה נוראי היום, ודווקא בהתקפה עשינו דברים יפים. עשינו שטויות במשחק ההגנה שלנו, יותר מדי שטויות. אני לא מאשים את השחקנים שלי אחרי משחק הגנה לא טוב. זה מאכזב מאוד כי היינו שווים לפחות נקודה. את הסיכומים אם הצלחנו או לא, נעשה רק בסיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully