וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: תנאסיס פפאזוגלו שוחרר, עידן שמש חתם עד סוף העונה

24.1.2019 / 17:11

החלוץ היווני הגיע לסיכום כספי עם האדומים ויעזוב. יקוב סילטר עשוי להצטרף. שמש: "שמח לחזור לליגת העל ולמועדון גדול כמו הפועל חיפה"

עריכת וידאו: מתן חדד

עידן שמש בן ה-28 חתם בהפועל חיפה עד תום העונה עם אופציה של המועדון להאריך את חוזהו. שמש התאמן עם הקבוצה במהלך השבוע והרשים את המאמן שרון מימר. בעבר שיחק בליגת העל בבני סכנין ובמכבי פתח תקוה וכבש 14 שערים. "שמח לחזור לליגת העל ולמועדון גדול כמו הפועל חיפה עם קהל חם ותומך", אמר שמש, "מקווה לעזור לקבוצה להשיג את המטרות העונה. אני מודה לבעלים יואב כץ ולמאמן שרון מימר על האמון".

הפועל חיפה הגיעה להסדר כספי עם החלוץ היווני תנאסיס פפאזוגולו ושחררה אותו סופית מהמועדון. היום (חמישי) או לכל המאוחר מחר העניין יהפוך לרשמי, אך במועדון מרוצים מכך שהצליחו להגיע לסיכום עם החלוץ על התרת חוזהו וזה צפוי לחפש קבוצה בליגה ביוון או בקפריסין.

כעת, להפועל חיפה התפנה מקום לזר נוסף כשהמטרה העיקרית היא לצרף את יקוב סילבסטר. בית"ר ירושלים אמנם הגיעה לסיכום עקרוני עם בני יהודה על העברתו של החלוץ, אך העניין לא הפך עדיין רשמי והחלוץ עצמו מתלבט אם לעבור לזהובים או שמא להגיע לקבוצה של שרון מימר. סילבסטר קיבל המלצה מכמה שחקנים דווקא להגיע לחיפה וייתכן שבימים הקרובים יקבל החלטה להגיע צפונה ולחתום עד סוף העונה בקבוצה.

מי שנמצא על סף סיכום בהפועל חיפה הוא עידן שמש. החלוץ ייפגש היום עם ראשי המועדון וההערכה שיצטרף רשמית. בנוסף לאלו, גם עדן בן בסט וחן עזרא עדיין על הפרק. אגב, במידה שסילבסטר לא יגיע, בקבוצה עשויים לצרף זר בעמדת קשר במרכז המגרש על חשבונו של מקסים פלקושצ'נקו שעזב.

עידן שמש שחקן הפועל חיפה. אתר הפועל חיפה, אתר רשמי
עידן שמש/אתר רשמי, אתר הפועל חיפה
תנאסיס פפאזוגלו שחקן הפועל חיפה לאחר הרחקתו. ברני ארדוב
פפאזוגלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully