וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "המועדון צריך אותי". הקשר הפנמי ארמנדו קופר סיכם

24.1.2019 / 18:20

המאמן שפוטר מבית"ר ירושלים פתח קדנציה מחודשת במכבי פתח תקוה: "המטרה הראשונית היא לא להיות שותף ולסבול מקרבות הישרדות"

מסע"ת גיא לוזון מוצג כמאמן פ"ת/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

גיא לוזון הוצג היום (חמישי) כמאמן מכבי פתח תקוה. ארבעה ימים אחרי שמונה במקומו של מורד מגמאדוב, ששימש כמאמן זמני מאז פיטוריו של אלישע לוי,הציגו הלוזונים את מאמנם החדש-ישן: לוזון בן ה-43, שפוטר לפני שלושה חודשים מבית"ר ירושלים בעקבות פתיחת העונה החלשה של הקבוצה. כזכור, בשל מינויו של לוזון, שחוזר לקבוצה אותה עזב ב-2007 ומאז אימן את הפועל תל אביב, חזר לעוד קדנציה במכבי פתח תקוה, ומשם המשיך לבני יהודה, הנבחרת הצעירה, סטנדרד ליאז', צ'רלטון, עוד קדנציה בהפועל תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, חוזר מגאמדוב לעמדת עוזר המאמן.

בנוסף, הקבוצה הודיעה היום על סיכומו של הקשר הפנמי ארמנדו קופר (31), שיגיע היום לארץ, יעבור מחר בדיקות רפואיות ויחתום עד לסוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. קופר חתם בקיץ האחרון בדינמו בוקרשט הרומנית, שותף ב-10 משחקי ליגה ושוחרר. לפני כן הוא שיחק בקבוצות כמו גודוי קרוז, סנט פאולי וטורונטו הקנדית מליגת ה-MLS. הוא ערך 104 הופעות במדי נבחרת פנמה בהן כבש שבעה שערים. והוא נמצא כרגע במקום השישי בטבלת מלכי ההופעות בנבחרת. הוא היה בסגל נבחרתו במונדיאל האחרון ברוסיה, פתח בהרכב והשלים 90 דקות במשחקי שלב הבתים נגד בלגיה ואנגליה.

לוזון פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אין שום דבר רע בלחזור הביתה. בכדורגל הכל נזיל, לכאן ולכאן. לא תכננתי לחזור השנה, ואם זו לא הייתה מכבי פתח תקוה לא הייתי חוזר. רצו אותי מאוד, הבנתי שבסיטואציה הנוכחית אני צריך להגיע ולעשות הכל כדי להרים את הספינה מעל למים. הרגשתי שיאן ברירה. הקבוצה במקום ה-12, בקרבות תחתית קשים. המועדון צריך אותי ואני כאן. יש מצב נתון וזו עובדה. הקבוצה נמצאת בסכנת ירידה, נצטרך להביא את כל הכוחות והיכולות של הקבוצה כדי לצאת משם כמה שיותר מהר".

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה הודיעה על החתמתו של גיא לוזון
הרכש הראשון: פרנק במבוק חתם עד לתום העונה

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון. ניב אהרונסון
שוב במלאבס. גיא לוזון/ניב אהרונסון

המאמן החדש-ישן הוסיף: "אני לא אוהב לצאת בהצהרות, במיוחד לא אחרי יומיים של אימונים. אנחנו עדיין בתהליך היכרות. אני מקווה שבמאני טיים, כבר ביום ראשון נגד סכנין, השחקנים יראו שהמקום בטבלה הם לא המקום שהם צריכים להיות בו. בכל מקום שהייתי למדתי והפכתי למנוסה יותר. היו מספר הצעות מליגת העל וגם מקפריסין. תכננתי לצאת להשתלמויות, התכנון היה לחזור לאמן רק בתחילת השנה הבאה. קיוויתי שהמאמנים פה יצליחו וינצחו ואוכל להמשיך בתכנון שלי, אבל אבי פנה אליי והרגשתי שאני צריך לחזור".

"המטרה היא לא להיות שותף לקרבות הישרדות, קודם כל. להיות כמה שיותר גבוה ולא לסבול מקרבות תחתית. אין לי מושג מה היה כאן לפני, זה לא ענייני. הבית תמיד יישאר הבית, זה הבסיס. זה מועדון שהגשמתי בו את החלומות של. עזבתי שחקנים מרכזיים מסיבות כאלה ואחרות. נהיה מוכרחים לחזק את הקבוצה. אני אופטימי מטבעי. לא נביא שחקן כדי להגיד שהבאנו. נעשה הכל כדי למצוא את השחקנים המתאימים. המטרות ברורות לכולם: לא משנה מי המאמן, חייבים חיזוק".

על המשחק מול סכנין: "כבודה במקומה מונח, היא עשתה משחק מצוין לפני כמה ימים אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו".

לידור כהן: "אי אפשר לברוח מציאות. אנחנו יודעים שאם לא ננצח בראשון אנחנו כנראה מתחת לקו האדום. אנחנו לא חוששים, אבל מודעים למצב הקשה".

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה: פרנק במבוק חתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת

לכתבה המלאה
מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון עם לידור כהן. ניב אהרונסון
גיא לזוון עם לידור כהן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully