וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "חבל על הרבע האחרון, הוא מקלקל את כל התמונה"

23.1.2019 / 23:27

מאמן הפועל חולון היה מאוכזב אחרי ההפסד 88:77 לטנריפה. ריינולדס הודה: "נגמר לנו האוויר בסוף". וגם: כל הסיכויים לקראת ההמשך

דקוואן ג'ונס שחקן הפועל חולון עם דן שמיר. אתר פיב"א, אתר רשמי
שמיר ודקוואן ג'ונס/אתר רשמי, אתר פיב"א

ההפסד הביתי של הפועל חולון הערב (רביעי) לטנריפה 88:77 לא היה מפתיע במיוחד, בפרט לאור היעדרותם של קורי וולדן וקאליף וואייט, אבל מחזיקת גביע המדינה יצאה ממנו מאוכזבת במיוחד - אחרי ששמטה יתרון בן 13 נקודות במחצית השנייה.

בעקבות תוצאות המחזור ה-12, טבלת בית ב' בליגת האלופות הולכת ומצטופפת לקראת היישורת האחרונה במאבק על הכרטיסים לשמינית הגמר. נאנטר ניצחה הערב בפריבורג 81:92 ופאוק סלוניקי מחצה את אופאבה 43:93, כך שהתמונה כעת סבוכה במיוחד: לצרפתים, ליוונים ולישראלים מאזן זהה של 5:7 במקומות 5-3, ואחת משלוש הקבוצות תודח.

בשבוע הבא תצא חולון למשחק חוץ בבון, ובמחזור הנעילה היא תארח את נאנטר למשחק שעשוי להכריע מי מהן תסיים בין ארבע הראשונות. הגרמנים עמדו בפני הדחה סופית ומתמטית, אבל ניצחונם המפתיע אמש בוונציה (69:73) הותיר להם סיכוי לשרוד והפך את האתגר שיצפה לדן שמיר ושחקניו לקשה עוד יותר.

עוד בנושא:

הפועל חולון נלחמה, אבל הפסידה בסופו של דבר 88:77 לטנריפה

שון ג'ונס שחקן הפועל חולון מול ממאדו ניאנג שחקן טנריפה. אתר פיב"א, אתר רשמי
שון ג'ונס/אתר רשמי, אתר פיב"א

"נלחמנו, ובסוף לנו נגמר האוויר", הודה סקוטי ריינולדס, שתרם שורה אמביוולנטית של שבע נקודות, עשרה אסיסטים ושישה איבודים ב-31 דקות. "אני גאה בדרך שבה שיחקנו. נכנסנו קצת לפאניקה בדקות האחרונות, איבדתי שני כדורים, וקשה לסיים ככה משחק. קורי הוא המנהיג של הקבוצה, ובהיעדרו כולם היו צריכים לתת יותר. החברים עזרו לי להשתלב, ואם נצליח לנכות את הטעויות הקטנות מהמשחק שלנו, נהיה במצב טוב".

"חבל על הרבע האחרון, כי הוא מקלקל את התמונה", סיכם שמיר. "עשינו דברים משוחררים ומהירים, הרבה בזכות סקוטי, וגם רועי הובר תרם הרבה מאוד אחרי תקופה פחות טובה. ההפסד מאכזב, אבל נבנה על הדברים הטובים שהיו. אפשר לחשב סיכויים, אבל זה מיותר. אנחנו יוצאים למלחמת עולם בבון. במקצוע שלנו צריך לקחת, ובשביל זה נטוס לגרמניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully