וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה לנו כיף": הפועל ירושלים חוגגת את ניצחון החוץ הגבוה בתולדותיה

23.1.2019 / 7:00

האדומים מחצו את נימבורק 80:111 ושברו שיא היסטורי באירופה. קטש: "20 דקות טובות בהגנה הספיקו". עמיאל: "מתנצל בפני האוהדים"

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
יכול להיות מרוצה. עודד קטש/לילך וייס רוזנברג

הפועל ירושלים השיגה אמש (שלישי) בפראג את ניצחון החוץ הגבוה ביותר בתולדותיה במסגרת אירופית, כשהביסה את נימבורק 80:111. זו הפעם השנייה העונה שבה מצליחים האדומים לשבור את השיא, אחרי שעשו זאת כבר בניצחון 75:105 על פואנלברדה.

"היה לנו כיף", התמוגג דשון באטלר, שקלע 16 נקודות. "שיחקנו טוב ביחד. ג'יימס [פלדין] היה מדהים, ג'ייקובן [בראון] וג'וש [אוונס] היו מצוינים. זה היה מאמץ קבוצתי".

מדובר בתצוגה ההתקפית הפורה ביותר של ירושלים באירופה זה כמעט תשע שנים, מאז הניצחון 98:111 באיסטנבול על גלאטסראיי ביורוקאפ ב-2010. "ציפינו למשחק קשה", הודה המאמן עודד קטש, "אבל היינו עקביים בהתקפה, ו-20 דקות טובות בהגנה הספיקו לנו כדי להכריע את המשחק".

אמארה סטודמאייר סיים עוד ערב במשרד עם 19 נקודות ושבעה ריבאונדים ב-24 דקות, וריכז מטבע הדברים את מירב תשומת הלב מהתקשורת הצ'כית. "שיחקנו ממש טוב. ידענו כמה הניצחון הזה חשוב", אמר בתום המשחק לעיתונאים המקומיים, שהירבו לשאול אותו על החוויות שהספיק לצבור בפראג ועל ה-NBA. "אני נהנה לשחק בישראל, ובשבילי זה חלום שהתגשם. אני אוהב את המדינה הזו, ובכלל, להישאר בריא ולשחק בגיל 36 זו ברכה עבורי".

עוד בנושא

הפועל ירושלים דרסה 80:111 את נימבורק
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. אתר FIBA, אתר רשמי
אוהב את המדינה. אמארה סטודמאייר/אתר רשמי, אתר FIBA

מאמנה הישראלי של נימבורק, אורן עמיאל, שהיה בעבר עוזרו של קטש בהפועל גליל עליון ובמכבי תל אביב, נראה מדוכדך לאור התבוסה - שהביאה להדחתה הסופית של קבוצתו מהמפעל. "היינו חייבים להיות אגרסיביים ולא עשינו את זה", אמר. "איפשרנו לירושלים לשחק, ובכל מה שקשור לכדורסל היא טובה מאיתנו. אני מאוכזב כי לא נתנו מספיק מעצמנו, ואני מתנצל בפני האוהדים שבאו לראות את המשחק".

קטש סיכם: "אני מאחל הצלחה לאורן ולנימבורק בהמשך. הוא מאמן מצוין וחבר טוב שלי, ואני יודע שהם עוברים תקופה לא פשוטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully