וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ ויעקב שחר ידונו על פלקושצ'נקו, אזולאי או קהת עשויים לחצות את הכביש

20.1.2019 / 14:35

מכבי חיפה רוצה את קשר היריבה העירונית, שמחזיק בסעיף שחרור של 420 אלף יורו, לא כולל ההנחה שמגיעה לירוקים. כץ מרוצה ממתן חוזז: "פגענו בול"

עריכת וידאו: מתן חדד

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר שוחח הבוקר (ראשון) עם הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. בשיחה קבעו השניים שייפגשו בימים הקרובים, כאשר בשיחה צפויים השניים לדבר על העברתו של מקסים פלקושצנקו.

בהפועל חיפה ינסו לדחות את העסקה לקיץ, גם אם יבינו ששחר נחוש להעביר את הקשר. לפלקושצ'נקו סעיף שחרור של 420 אלף יורו אך מכבי חיפה זכאית להנחה של 50 אלף דולר כחלק מעסקת גילי ורמוט שעבר להפועל חיפה בזמנו.

בינתיים בהפועל חיפה ממשיכים לחשוב על חיזוק, כשבקבוצה יאיצו את הניסיונות לצרף את שלומי אזולאי או רועי קהת. במקביל עידן שמש יתחיל להיבחן בקבוצה. החלוץ יחל להתאמן עם האדומים ואם שרון מימר יבין שהוא בכושר טוב הוא צפוי להצטרף. במועדון היו מרוצים מאוד מהנצחון על בני סכנין (0:4) ומהתצוגה של מתן חוזז, שכבש שלושער והשלים כיבוש של ארבעה שערים בשני המשחקים הראשונים שלו במועדון. "נראה שפגענו בול", אמר הבעלים יואב כץ, "הוא בחור ושחקן נהדר. לגבי מקסים, שחר אכן דיבר איתי וקבענו שנדבר בקרוב. אני לא יודע אם זה על מקסים, אנחנו חברים טובים".

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יעזוב? פלקושצ'נקו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully