וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן: "ברור שאני נשאר בבאר שבע", מכבי פתח תקוה תפנה לגיא לוזון

19.1.2019 / 23:11

על אף "תקופה קשה מאוד", הקשר נחוש להישאר. בכר: "הוא נהדר לאחרונה". גם סילבס על הכוונת של המלאבסים, מגמאדוב ישוב לשמש כעוזר

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי הירידה למקום השביעי במוצאי השבת שעברה וההדחה הכואבת בשמינית גמר גביע המדינה, הפועל באר שבע התאוששה הערב (שבת) בעזרת היריבה האהובה עליה בשנים האחרונות - מכבי פתח תקוה. האלופה, שניצחה רק פעם אחת העונה בחוץ, יצאה מאצטדיון המושבה עם 1:3 משכנע והתקדמה למקום השישי בזכות שער בכורה של אריק סאבו (17) וצמד של חנן ממן (38 ו-66 בפנדל) שכבש לראשונה העונה. לירן רוטמן (82) רק צימק עבור המלאבסים, שלא ניצחו את באר שבע מאז מאי 2010 (20 הפסדים וחמש תוצאות תיקו במפגשים מאז) וסופרים כבר תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון.

"תמיד כיף לנצח, בטח בתקופה פחות טובה שלא ידענו כמוה הרבה זמן", סיכם ברק בכר. "ידענו שאנחנו צריכים לתת יותר בשביל הקהל הזה שבא בכל תנאי. הניצחון הזה מוקדש לאוהדים ואני שמח שהצלחנו להחזיר להם טיפה היום. התמיכה שלהם לא מובנת מאליה וזה מרגש מאוד שהקהל זוכר מה שעשינו בעבר. הם נותנים לנו את הכוח להמשיך הלאה ואני מקווה שהניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה".

בכר החמיא לחנן ממן, שפתח בהרכב וכבש צמד: "אני שמח בשביל חנן ממן, הוא נראה נהדר לאחרונה גם באימונים וגם באנרגיות. הוא נתן משחק טוב, גם הגנתית וכמובן שהתקפית. אני שמח בשבילו ורק שימשיך". על ההחלטה לתת לממן לבעוט פנדל אמר המאמן: "בן שהר היה צריך לבעוט אבל אולי הוא הרגיש פחות ביטחון, אולי חנן ביקש. זה לא משנה. הם החליטו ביניהם וזה בסדר גמור. אנחנו נותנים לבן שהר את הביטחון, הוא החלוץ שלנו. הוא עובד, הוא עושה ומגיע למצבים. הוא עושה תנועה נכונה ונמצא במקום הנכון. בסוף זה ייכנס כי שערים הוא יודע לכבוש". כשנשאל האם חשש אחרי השער שספגו אמר: "בתקופה כזו יש חשש גם אם נוביל 0:5".

ממן עצמו הוסיף: "אני תמיד הייתי פה, אני שמח שהקבוצה ניצחה היום ושהצגתי יכולת טובה. אני מקווה שכולנו נמשיך כך. לא צריך לשאול אותי איפה הייתי כל העונה, עברתי תקופה קשה מאוד ברמה המקצועית, אבל כל הקבוצה עברה תקופה קשה. אני לא רוצה לחשוב על זה עכשיו כי אני רוצה להתעסק רק בכאן ובעכשיו. ברור שאני נשאר כאן, יש לי פה חוזה לארבע עונות ואני מקווה שאני לא אשחק רק בינואר בכל פעם". על הפנדל שבעט הסביר: "בן היה אמור לבעוט, ביקשתי ממנו והוא זרם איתי. אמרתי לו תודה וזהו".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע מודה לקהל. דני מרון
סוף סוף קצת נחת. בכר/דני מרון

גיא לוזון ישוב למלאבסים?

גם מרואד מגמאדוב עצמו הודה בסיום שהוא ככל הנראה לא האיש הנכון לעמוד על הקווים. גיא לוזון או חיים סילבס עשויים להיכנס לנעליו אצל המפסידה, שהסתבכה כשבמועדון יפנו קודם כל לראשון. מגמאדוב, שצפוי לשוב לעמדת העוזר, הודה: "אמרתי לאבי לוזון שהם צריכים להביא מאמן מנוסה, אני חושב שזה יהיה הדבר הנכון. יכול להיות שהוא יעשה פה יותר ממה שאני עושה. אני לא בוחר פה מאמנים, מי שבוחר מאמנים זה אבי לוזון. אני בטוח שבנאדם עם ניסיון יכול לעזור. אני מאמין שמכבי פתח תקוה תישאר בליגה".

על המשחק עצמו אמר המאמן המפסיד: "באר שבע ייצרה שתי התקפות במחצית הראשונה וכבשה שני שערים. ידענו שהם מסוכנים בחלק הקדמי. אין מה לעשות, זה כדורגל. אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולהרים את הראש. החלפנו מערך כשהיה כבר 3:0. הבעיה שאנחנו ספגנו שני שערים במחצית הראשונה".

מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוזון. סוכנות ג'יני
הקאמבק מתקרב? לוזון/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully