וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב: "משחק העונה של התחתית", זיקרי בחוד

20.1.2019 / 20:55

דריכות רבה בשתי הקבוצות לקראת משחק התחתית הקריטי (ב', 20:00, ספורט 4). בריק יערוך בכורה אצל המארחת, עגייב עשוי לפתוח מנגד

מחזור 19הסתיים21/01/2019
מ.ס. אשדוד
  • ברדע (81)
1:1
  • (59) גנדה
הפועל תל אביב
צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

מ.ס. אשדוד

נועלת הטבלה מגיעה למה שמוגדר על ידי רבים כמשחק העונה של הקבוצה, מחר (שני, 20:00, ספורט 4) מול הפועל תל אביב. ניצחון ישווה את מאזנה של מ.ס. אשדוד לזה של האדומים, אבל הפסד יפתח פער של שש נקודות ולמעשה יציב את המארחת מרחק שני משחקים מחוף מבטחים. "אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו ולא על קבוצות אחרות", אמר המאמן יובל נעים לקראת המשחק בו ירצה עונש הרחקה ולא יוכל לעמוד על הקווים. "התרופה הכי טובה לתקופה הקשה שלנו תהיה שלוש נקודות". בן רייכרט עשוי לחזור להרכב ויניב בריק יערוך בכורה, כאשר את עמדת המגן הימני בהיעדרו של טום בן זקן שגמר את העונה, יאייש פיליפ קנז'ביץ' שכבר היה בדרך החוצה או יצחק אספה. עמית ביטון התנצל על התקרית באימון וצפוי לפתוח.

שחקן הפועל עפולה גיזי דרבור עם שחקן מ.ס. אשדוד סייבו קויטה. אדריאן הרבשטיין
בחוד של אשדוד. סייבו קויטה/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב

קובי רפואה ממשיך להמתין לחיזוק בחודש ינואר ומקווה לראות את שחקניו מביאים את האנרגיות מהתיקו בדרבי ולא את אלה מההפסד בגביע להפועל חדרה, ואולי משיגים סוף כל סוף ניצחון חוץ ראשון העונה. רועי זיקרי, שכבש את השער המצמק מול חדרה, צפוי לקבל את הקרדיט בחוד וגם אמיר עגייב מיועד לפתוח. אוראל דגני ימשיך כמגן ימני. "זה מפגש תחתית לכל דבר, אין פייבוריטית", אמר רפואה לקראת המשחק. "נעשה את הכול כדי לנצח, לא ניצחנו הרבה העונה".

עוד באותו נושא

מ.ס. אשדוד: עמית ביטון התחצף ליובל נעים, שזרק אותו מהאימון

לכתבה המלאה
אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
ימשיך כמגן. אוראל דגני/סוכנות ג'יני

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 57 פעמים במסגרת ליגת העל. הפועל תל אביב מובילה 13:31 בניצחונות ועוד 14 משחקים לא הוכרעו.

* מ.ס. אשדוד ניצחה בשלוש הפעמים האחרונות שאירחה את הפועל תל אביב במסגרת ליגת העל. הניצחון האדום האחרון במגרש הי"א היה 4:5 משוגע במרץ 2014.

* אשדוד לא ניצחה בשבעת המחזורים האחרונים וכבשה במהלכם שני שערים בלבד.

* הפועל תל אביב לא ניצחה משחק חוץ בליגת העל מאז ה-2:3 בקרית שמונה במרץ 2017. ב-12 ניסיונות מאז, היו לה שמונה תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.

* הפועל תל אביב היא גם הקבוצה היחידה בליגה שלא כבשה בחצי השעה הראשונה של משחקיה העונה. השער הכי מוקדם שלה היה בדקה ה-40 (עומר דמארי ב-1:1 מול מכבי נתניה).

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: אשדוד
קהל: 2700
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully