וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של שועה? בני יהודה מנהלת מגעים לגבי דידייה קוגבניה

17.1.2019 / 15:30

הזהובים, שמחפשים חיזוק לחלק הקדמי, נמצאים במו"מ עם מכבי נתניה לצירופו של הקשר/חלוץ שלא שיחק מאז ה-15 בדצמבר. זעם על סאגת מאוויס צ'יבוטה

עריכת וידאו: מתן חדד

בני יהודה, המחפשת חיזוק לחלק הקדמי לאחר מכירתו של ירדן שועה למכבי חיפה, מנהלת מגעים עם מכבי נתניה בנוגע לקשר/חלוץ דידייה קוגבניה. השחקן הטוגולזי בן ה-23 לא נמצא בתוכניות של נתניה אחרי שלא שיחק מאז 15 בדצמבר (שלושה משחקים בהרכב העונה ועוד חמישה כמחליף), והכתומים מעוניינים לצרפו.

בתוך כך, שביעות רצון בקבוצה מהניצחון 0:2 אמש (רביעי) על הפועל נצרת עילית, שסידר לה מקום ברבע גמר הגביע. במחצית הראשונה יוסי אבוקסיס נראה מודאג ועצבני על הקווים, אבל בחצי השני שחקניו התעשתו והצליחו להשיג את הכרטיס לשלב הבא. בבני יהודה כעסו על הסאגה עם מאוויס צ'יבוטה והתלוננו על כך שעמד לדין ממש לפני המשחק. השחקן הורחק משני משחקים ויחמיץ גם את המשחק הבא נגד מכבי נתניה.

דידייה קוגבניה שחקן מכבי נתניה. דני מרון
על הכוונת של בני יהודה. קוגבניה/דני מרון

דור ג'אן, שכבש את השער הראשון עבור הזהובים, אמר בסיום: "במחצית הראשונה לא היינו במיטבנו ולשמחתנו לא ספגנו שער בדקות הפחות טובות. במחצית השניה העלנו הילוך, הצלחנו להבקיע וגמרנו את המשחק. במחצית יוסי דיבר איתנו פחות טקטיקה ויותר על מנטליות, על איך לנצח משחקים כאלה בשיניים. זה עזר".

ג'אן הוסיף: "תמיד כיף להבקיע שערים, בטח כשזה עוזר לקבוצה לעבור שלב. אבל אין זמן לחגוג, יש לנו עוד שלושה ימים מכבי נתניה, הכל צפוף. שועה לא כאן ומאוויס חסר, אבל האחריות לא על הכתפיים שלי אלא על 11 שצריכים לקחת אחריות. ירדן תרם המון, אבל כרגע הוא לא פה ומתעסקים במי שפה. כולם יצטרכו להתעלות כדי לשמור על מה שעשינו, אני נותן הכל כדי לשמור על המקום שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully