וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הכח עמידר רמת גן: זיידאן צפוי לפתוח, הסינדרלה שוב תפתיע

14.1.2019 / 20:24

אחרי הזעזוע בעמדת המאמן, המלאבסים רוצים להימנע מהפתעות מול נציגת ליגה א' אחרי שמנור סולומון עזב. עומר פרץ מאמן האורחת: "מאמינים שאפשר לעבור עוד קבוצה בליגת העל"

מכבי פתח תקוה

על אף העובדה שמורד מגאמדוב המאמן שהחליף את אלישע לוי יבצע מספר שינויים לקראת משחק הגביע מחר (שלישי) נגד הכח רמת גן וייתן הזדמנות למספר שחקנים שמשוועים לדקות, במועדון לוקחים ברצינות את המשחק ואף ערכו שיחות אישיות עם השחקנים על מנת למנוע שאננות ולהימנע מהדחה מביכה בשלב שמינית הגמר. במכבי פתח תקוה רוצים לחזור לתלם אחרי תקופה לא טובה שנמשכה גם בבכורה של מגמאדוב שהפסיד עם המלאבסים להפועל חיפה במחזור החולף.

מגמאדוב אמר לשחקנים: "במצב שלנו אנחנו לא יכולים לזלזל באף קבוצה, צריכים להיות מרוכזים מההתחלה ולנסות להכיר את המשחק כמה שיותר מהר, אנחנו יותר טובים וצריכים להוכיח את זה".

הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, עומר דנינו, נאור פסר, רומאריו פירס, תומר בנבנישתי, גידי קאניוק, לירן רוטמן, פאדי זיידאן, לידור כהן.

אלישע לוי מאמן מכבי פתח תקוה עם עוזרו מוראד מגמאדוב. יוסי ציפקיס
כל האחריות עוברת אליו. מגמאדוב/יוסי ציפקיס

הכח רמת גן

בהכח רמת גן מקווים להיות הסינדרלה של הסיבוב הנוכחי ועומר פרץ ערך מספר נאומי מוטיבציה לשחקניו שמקווים להפתיע שוב קבוצה מליגת העל, הפעם את מכבי פתח תקוה.

פרץ אמר לקראת המשחק: "אנחנו נצטרך לתפוס את מכבי פתח תקוה ביום לא טוב כדי לעבור. אחרי רעננה אנחנו מאמינים שנוכל לעבור עוד קבוצה קבוצה מליגת העל אבל ריאליים ויודעים שהסיכויים לא גבוהים. נעשה את המקסימום שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully