וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: הקשר הצ'כי מרטין זמאן והמגן מאור ג'רסי חתמו לשלוש שנים וחצי

14.1.2019 / 19:34

חיזוק כפול למנחם קורצקי: זמאן בן ה-29 מגיע מוויקטוריה פלזן אחרי שהופיע גם בליגת האלופות, ג'רסי בן ה-24 ישחק לראשונה בליגת העל אחרי שנה וחצי בבית"ר תל אביב רמלה

הפועל רעננה ממשיכה לחדש את פניה בחלון ההעברות של חודש ינואר, כשהיום (ראשון) צירפה שני שחקנים חדשים: המגן מאור ג'רסי שמגיע מבית"ר תל אביב רמלה והקשר הצ'כי מרטין זמאן שצפוי לנחות בארץ לאחר שנפרד מוויקטוריה פלזן.

ג'רסי בן ה-24, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ישחק לראשונה בליגת העל, אחרי עונה וחצי בבית"ר תל אביב רמלה ולפני כן קדנציות בסקציה נס ציונה ומכבי שעריים. המגן הימני יכול לשחק גם בצד שמאל וחתם על חוזה לשלוש שנים וחצי באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. הוא מצטרף ליוג'ין אנסה שהגיע גם הוא מרמלה בחלון הנוכחי.

מאור ג'רסי הפועל רעננה. אתר רשמי
מצטרף לליגת העל. מאור ג'רסי/אתר רשמי

עוד לפני ההודעה של רעננה על ג'רסי, ויקטוריה פלזן הודיעה על המעבר של זמאן בן ה-29 לקבוצה מהשרון, כאשר סוכנו פיליפ זיקה אמר: "חתמנו על חוזה לשלוש שנים וחצי עם רעננה ומרטין יצטרף לאימוני הקבוצה. את הבכורה הוא עשוי לעשות מול מכבי חיפה ביום שבת". השחקן עצמו נפרד מפלזן אחרי שמיעט לשחק העונה (419 דקות בליגה, הופעה אחת בליגת האלופות): "העונה השנייה הייתה נפלאה, זכינו באליפות והעפלנו ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות".

זמאן, קשר שמאלי שיכול לשחק גם בצד ימין ועבר בכל הנבחרות הצעירות של צ'כיה, גדל במחלקת הנוער של ספרטה פראג ורשם 57 הופעות וארבעה שערים במדי הקבוצה הבוגרת. הוא שיחק כמושאל באדמירה ואקר האוסטרית, סניצה הסלובקית, ויקטוריה פלזן ופז'יבראם, לפני שעבר לסיון השוויצרית בקיץ 2015. אחרי עונה אחת בסיון עם שער ותשעה בישולים, פלזן רכשה אותו והוא חזר לקדנציה שנייה, אבל לא הצליח לתפוס מקום של קבע בהרכב וסך הכול רשם שער אחד (נגד רומא בליגה האירופית) ו-15 בישולים ב-81 משחקים בכל המסגרות. במהלך הקריירה שלו שיחק 42 פעמים במפעלי אופ"א השונים, כולל נגד הפועל תל אביב (במדי ספרטה פראג) ונגד הפועל באר שבע (במדי פלזן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully