וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הפועל רעננה להארטס: מרטין זמאן יצטרף לקבוצה של מנחם קורצקי?

11.1.2019 / 12:50

בצ'כיה טוענים כי הקשר בן ה-29 של ויקטוריה פלזן נמצא בדרכו לישראל, אבל גם הקבוצה הסקוטית בתמונה. רשם העונה שבע הופעות בליגה ואחת בליגת האלופות

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

על פי דיווחים שונים בתקשורת הצ'כית, הקשר מרטין זמאן עשוי להצטרף בימים הקרובים להפועל רעננה. השחקן בן ה-29 מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בוויקטוריה פלזן, אבל לא נמצא בתוכניות של המאמן פאבל ורבה לאחר חצי עונה במהלכה קיבל 419 דקות ליגה בלבד (שבעה משחקים) והופיע רק באחד מששת משחקיה של הקבוצה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

הקבוצה שמתחרה עם רעננה על שירותיו של זמאן היא הארטס, הנמצאת במקום החמישי בליגה הסקוטית, וסוכנו פיליפ זיקה אמר לאתר "iSport" כי "גם השחקן וגם ויקטוריה פלזן רוצים לשנות אווירה, אנחנו במגעים לסיום ההתקשרות. בשבוע הבא הדברים יתבהרו". ברעננה מעוניינים מאוד בשחקן, אבל טרם קיבלו ממנו אישור שיגיע לארץ.

שחקן ויקטוריה פלזן מרטין זמאן. GettyImages
זמאן במדי פלזן נגד רומא/GettyImages

זמאן, קשר שמאלי שיכול לשחק גם בצד ימין ועבר בכל הנבחרות הצעירות של צ'כיה, גדל במחלקת הנוער של ספרטה פראג ורשם 57 הופעות וארבעה שערים במדי הקבוצה הבוגרת. הוא שיחק כמושאל באדמירה ואקר האוסטרית, סניצה הסלובקית, ויקטוריה פלזן ופז'יבראם, לפני שעבר לסיון השוויצרית בקיץ 2015. אחרי עונה אחת בסיון עם שער ותשעה בישולים, פלזן רכשה אותו והוא חזר לקדנציה שנייה, אבל לא הצליח לתפוס מקום של קבע בהרכב וסך הכול רשם שער אחד (נגד רומא בליגה האירופית) ו-15 בישולים ב-81 משחקים בכל המסגרות. במהלך הקריירה שלו שיחק 42 פעמים במפעלי אופ"א השונים, כולל נגד הפועל תל אביב (במדי ספרטה פראג) ונגד הפועל באר שבע (במדי פלזן).

עוד באותו נושא

הפועל רעננה: מנחם קורצקי החליט להישאר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully