וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: אליאס זאנה חתם מחדש ועבר בבקרת התקציבים

10.1.2019 / 18:45

המגן השמאלי בן ה-28, שעלה עם הקבוצה מליגה א' ונעדר חודשים ארוכים בגלל פציעה, חתם אצל האדומים. "הוא בחור מקסים, אנחנו שמחים שחזר", נמסר מהמועדון

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

הפועל חדרה הודיעה היום (חמישי) שהחזירה אל שורותיה את אליאס זאנה. המגן השמאלי, שעלה עם הקבוצה מליגה א' ללאומית והצטיין בעליית הליגה האחרונה לליגת העל, חזר למעשה מפציעה שהשביתה אותו ממושכות והוחתם ישירות בחזרה. זאנה כבר עבר בבקרת התקציבים ויוכל לשחק כבר במחזור הקרוב. זאנה בן ה-28 אהוב מאוד בחדרה ומכיר היטב את השחקנים בחדר ההלבשה.

בחדרה מסרו: "אנו מברכים את אליאס על חזרתו. מדובר בבחור מקסים, שהיה חסר לנו מאוד ואין לנו ספק שכפי שבלט בליגה הלאומית, יצליח להטביע את חותמו גם בליגת העל. אליאס מצטרף לשחקני הבית האחרים בקבוצה, המהווים את השלד והלב של חדרה, וגורמים לכל הקהל להזדהות איתם".

אליאס זאנה חתם בחזרה אצל הפועל חדרה. אתר הפועל חדרה, אתר רשמי
בחדרה חוגגים את החזרה של זאנה. שיהיה בריא/אתר רשמי, אתר הפועל חדרה

מי שיעזוב את הפועל חדרה הוא קווין טאפוקו, שיעשה את הדרך להפועל באר שבע ביום ראשון הקרוב. טאפוקו צפוי ליטול חלק במשחק הביתי ביום שבת מול בני סכנין ויום לאחר מכן הוא אמור לעבור בדיקות רפואיות בבאר שבע ולאחר מכן לחתום על חוזה ארוך טווח. האלופה צפויה לשלם 450 אלף יורו תמורת הקשר שיחליף ככל הנראה את ג'ון אוגו אשר מסיים חוזה רב שנתי וצפוי לעזוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully