וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "אפילו היוונים לא ציפו לפתיחה כזו"

8.1.2019 / 22:55

הפועל חולון הסתבכה ואיבדה גובה בליגת האלופות, אחרי שפיגרה 17:0 והפסידה 92:77 לפאוק סלוניקי. המאמן היווני פפאתאודרו: "מחקנו את ההפסד מישראל"

.

חמש דקות ו-43 שניות. זה פרק הזמן שנדרש לפאוק סלוניקי כדי להכריע, לסגור ולנעול הערב (שלישי) את משחקה מול הפועל חולון בליגת האלופות. מחזיקת הגביע הישראלי פתחה בצורה נוראית את הופעתה ביוון, כשעמדה על 0 מ-8 מהשדה ואיבדה חמישה כדורים נוספים, ויריבתה ניצלה זאת כדי לברוח ל-0:17 ולהכריז על גארבג' טיים, בדרך ליטול נוח שהסתיים ב-77:92.

"אחרי פתיחה כזו, אתה לא יכול לעשות שום דבר", הודה בסיום המאמן דן שמיר. "זה דבר לא מקובל. היוונים ברחו לנו בקלות, ואפילו הם לא ציפו לבריחה כזו. יכולנו להאט אותם, אבל אפילו לא ביצענו עבירות כדי לעשות זאת".

"לא יכולנו לחזור מהפתיחה הזו", הוסיף קורי וולדן, שהיה אחת מנקודות האור הבודדות של חולון במשחק עם 15 נקודות, שמונה ריבאונדים ושמונה אסיסטים. "בהמשך היינו תחרותיים יותר, אבל לא הצלחנו למחוק את ההפרש".

בעקבות ההפסד בסלוניקי, חולון איבדה גובה וירדה למקום הרביעי בבית ב' - כששתי הקבוצות שמעליה, ונציה ופאוק, מחזיקות ביתרון עליה בכל טבלה פנימית שבה ייתקלו אולי בהמשך. עצם ההעפלה לשמינית הגמר מוטלת כעת בספק: המנצחת במשחק מחר בין נאנטר לטלקום בון תהיה רחוקה רק ניצחון אחד מהסגולים.

המאמן היווני, איליאס פפאתאודרו, סיכם ואמר כי "הצלחנו למחוק את ההפסד בסיבוב הראשון בישראל. אני מעריך ששמונה ניצחונות לא יספיקו כדי לעלות לשמינית הגמר, כך ששום דבר לא גמור, אבל טוב שיש לנו יתרון על חולון למקרה שנישאר במאזן דומה. שלטנו הערב בקצב, ובזכות העבודה שביצענו בריבאונדים לא נתנו להם לרוץ".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. דני מרון
דן שמיר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully