וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יבריל רג'וב אוסר על ערבים שמשחקים בישראל להיכלל בסגל פלסטין

7.1.2019 / 12:52

הנבחרת המתמודדת בימים אלה באליפות אסיה רצתה לחזק את הסגל בעלאא אבו סלאח ועלי חטיב, אולם ההתאחדות ברשות הפלסטינית סיכלה את המהלך

עריכה: יאיר דניאל

יו"ר ההתאחדות לכדורגל ברשות הפלסטינאית ג'יבריל רג'וב אוסר על שחקנים ערבים שמשחקים בליגות בישראל להיות חלק מנבחרת פלסטין. לוואלה! ספורט נודע שהצוות המקצועי ובראשו המאמן האלג'ראי נוראדין אולד עלי רצה לצרף לנבחרת, שמשתתפת בימים אלה באליפות אסיה, שחקנים ערבים-ישראלים שמשחקים בליגות העל והלאומית בישראל - אולם רג'וב בישר לו שהתקבלה החלטה גורפת האוסרת על שחקנים כאלה להיות חלק מהנבחרת.

בין היתר, סימן המאמן האלג'יראי את בלם הפועל איכסל עלאא אבו סלאח, שכבר ייצג בעבר את נבחרת פלסטין בזמן ששיחק בליגה של הרשות הפלסטינית. המאמן האלג'יראי אף ניסה לשדך את הבלם לקבוצות במזרח הרחוק ובאחת מליגות המשנה בצרפת על מנת "לעקוף" את החוק של ההתאחדות הפלסטינית, אולם המהלך לא צלח ואבו סלאח חתם באיכסל בסופו של דבר.

גם את עלי חטיב מהפועל חדרה רצה המאמן לצרף לסגל, אבל מועמדותו נפסלה מאותן סיבות. בסגל הנבחרת נכללים כמה שחקנים ערבים-ישראלים, בין היתר מוחמד דרוויש ושאדי שעאבן שגדלו במחלקת הנוער של מכבי חיפה, אולם הימצאותם בסגל התאפשרה משום שהם משחקים בימים אלו באחת מהליגות שבשטחי הרשות הפלסטינית.

שחקן בני סכנין עלא אבו סלאח. סוכנות ג'יני
במסגרת הנסיונות להצטרף לנבחרת, הוא כמעט עבר למזרח הרחוק. עלאא אבו סלאח/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully