וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "בראשון לציון אני מרגיש בנוח", קטש: "פעם ראשונה שהפסדנו בגלל ההתקפה"

6.1.2019 / 21:28

מאמן הכתומים היה מרוצה אחרי ה-72:77 מול ירושלים. קטש: "בזבזנו הרבה התקפות סתם, לא שיחקנו את הכדורסל שלנו". אוונס: "לא הוצאנו לפועל כמו שצריך"

באדיבות ONE

מכבי ראשון לציון וגיא גודס סופרים כבר חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. בניגוד לשני משחקיה האחרונים בליגת העל, הערב (ראשון) היא לא הזדקקה להארכה בדרך ל-72:77 מרשים על הפועל ירושלים - ומקבוצת תחתית שחוששת להישרדותה, היא מבססת את מקומה במרכז הטבלה עם שישה ניצחונות לעומת שבעה הפסדים.

"זה היה קצת מזל וקצת יכולת", אמר המאמן המנצח גודס. "זה היה מבחן מבחינתנו, לא לבוא זחוחים אחרי הניצחונות הקודמים. בדקות הסיום עשינו את המהלכים הנכונים. שתי הקבוצות לא היטיבו לקלוע בלשון המעטה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לנוח על זרי הדפנה, כי היינו ממש למטה, ואנחנו רק מתחילים לטפס".

"יש לנו קבוצה בריאה, וכשזה קורה, אז גם המזל עובר לצד שלך. אלכס המילטון ודיימון סימפסון הם שתי החתמות מצוינות. עוד נראה הרבה מסימפסון. אנחנו בדרך הנכונה, וצריכים להישאר צנועים. קשה לי עם מקומות שיש בהם אנרגיות פחות טובות, וכאן אני מרגיש בנוח".

אחד ממובילי השינוי בראשון לציון, כפי שאמר גודס, הוא המילטון, שסיים עוד ערב במשרד עם 16 נקודות, שלושה ריבאונדים וארבעה אסיסטים. "המאמן והחברים לקבוצה נתנו לי להרגיש בנוח מההתחלה", סיפר הרכז האמריקאי. "כשיש לך ביטחון כזה, קל יותר להשתלב. אנחנו צריכים להמשיך לשחק את הכדורסל שלנו, ולא להתרכז ביריבות. לא הייתי כאן עם המאמן הקודם. גודס פשוט מביא איתו המון אנרגיה לכל אימון. כולם מאחוריו, אף אחד לא עושה פרצופים, ומכאן מתחילה ההצלחה".

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. דני מרון
מוביל את ראשון לציון לשינוי משמעותי. גודס/דני מרון

הבעיה הגדולה של ירושלים הייתה בהתקפה: אף שהקבוצה קלעה 36 נקודות מתוך הצבע, שחקניה התפתו לזרוק שוב ושוב מחוץ לקשת. הם יידו לא פחות מ-38 שלשות, כש-30 מהן לא מצאו את הסל (בלטו לרעה: ג'יימס פלדין 0 מ-8, תמיר בלאט 2 מ-10 ודשון באטלר 2 מ-8).

"זו הפעם הראשונה שהפסדנו משחק בהתקפה", הודה המאמן עודד קטש. "המשחק ההגתי הספיק כדי לנצח. יש ימים שהכדור לא נכנס, וההחטאות פחות מדאיגות אותי, אבל היו המון התקפות שפשוט בזבזנו. לא שיחקנו את הכדורסל שלנו. לא השתמשנו בנשק הגדול שלנו - שזה יכולת המסירה והתנועה. היינו נמהרים מדי, כפינו. לא אהבתי איך ששיחקנו בהתקפה ואני חושב שזו הסיבה שהפסדנו".

"פלדין עושה בשבילנו המון, וגם לו יש ימים פחות טובים. כששחקנים מגיעים לסיטואציות שהם לא רגילים אליהן, קורים דברים מוזרים. אם היינו יותר חכמים, היינו עושים את ההתאמות הנכונות תוך כדי משחק. השחקנים היו אמוציונליים מדי לפעמים. צריך להירגע ולתקשר".

ג'וש אוונס: "לא שיחקנו בריווח ובקצב הנכון. לקחנו המון זריקות מחוץ לשטף המשחק. לא שיחקנו את המשחק שלנו. אנחנו יודעים איך להוציא לפועל, אבל היום לא עשינו את זה טוב".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully