וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "מנסה לשים את הדברים האישיים בצד ולהיות מוכן"

3.1.2019 / 22:58

רכז הפועל ירושלים, שהיה טוב ב-77:98 מול הרצליה, דיבר על מצבו בסיום והוסיף: "אנחנו עובדים קשה והמאמנים נותנים לנו בראש גם אחרי ניצחונות"

הפועל ירושלים ספרה הערב (חמישי) את ניצחונה החמישי ברציפות בכל המסגרות, והוא היה אחד הקלים שהיו לה בתקופה האחרונה. בני הרצליה החזיקה מעמד במשך מחצית אחת בארנה, אבל אז פתחו שחקניו של עודד קטש מבערים בדרך ל-77:98 קליל, לא לפני שהפער הגיע ל-29 נקודות בשיאו.

טיישון תומאס (20 נקודות ו-13 ריבאונדים), תמיר בלאט (15 ועשרה אסיסטים), ג'יימס פלדין (17 נקודות) וג'וש אוונס (11 ו-11 ריבאונדים) הובילו כמעט כרגיל את הדרך, אלא שהבשורה המשמעותית מבחינתם של הירושלמים הייתה בשובו של כריס ג'ונסון אחרי שישה שבועות השבתה. ב-15 דקות הוא קלע שבע נקודות, ועדיין נראה חלוד מעט.

"אפשר היה לראות את ההתרגשות של כריס כשהוא עלה לשחק", החמיא לו קטש. "הוא החזיר אותנו פעמיים למשחק, כשהיינו חסרי אנרגיה, והתגעגענו אליו".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הביסה 77:98 את בני הרצליה

יוגב אוחיון, טיישון תומאס שחקני הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
אוחיון/לילך וייס רוזנברג

מאמנה הסלובני של הרצליה, גאשפר פוטוצ'ניק, לא אהב בלשון המעטה את התצוגה של קבוצתו ולא חסך בביקורת עצמית. "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים שלנו", אמר הסלובני. "הדרך שבה שיחקנו אינה מקובלת, וזה שונה לגמרי מאיך שאנחנו אמורים להיראות. הוכחנו כבר שאנחנו מסוגלים לשחק אחרת. ירושלים קבוצה מצוינת, אבל אתה צריך לעשות דברים אחרים כדי להישאר במשחק. להילחם, לבצע עבירות, ולא לספוג כמעט 100 נקודות כפי שספגנו.

"היינו סולידיים בפתיחה, אבל כשירושלים לחצה עלינו יותר, איבדנו את הראש בהתקפה. הפסקנו לשחק כדורסל בשני צידי המגרש, וזה רחוק ממה שאנחנו מסוגלים לעשות. יש לנו איכות, אבל יותר מדי פעמים אנחנו לא עקביים ולא מגיעים כמו שצריך למשחקים".

ניצן חנוכי, שקלע חמש נקודות למפסידים, הביע גם הוא דאגה: "נתנו להם מתנות וירדנו במיוס חמש להפסקת המחצית, למרות שזה היה צריך להיות הפוך. נכנסנו ללופ של כמה דקות עם החלטות לא טובות. זה קורה לנו לא פעם, ונגד ירושלים אתה נענש ומהר. לצערי סף השבירה שלנו היה נמוך היום. זה הפסד קשה, ואפילו מביש בצורה שבה נגמר המשחק. עכשיו מחכה לנו משחק בית מול עירוני נהריה, ונהיה חייבים לנצח, לא משנה מה תהיה הדרך".

ג'ייקובן בראון שותף לשמונה דקות בלבד בירושלים בגלל פציעה קלה, בעוד יוגב אוחיון קיבל 27 דקות והחזיר עם שש נקודות, ארבעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים: "פתחנו לא טוב, ובמחצית השנייה העלינו הילוך בהגנה", אמר אוחיון. "אנחנו עובדים קשה מאוד, והמאמנים נותנים לנו בראש בעיקר כשמנצחים. אני מנסה לשים את הדברים האישיים בצד, ולהיות מוכן כשיקראו לי".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully