וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני חתם בהפועל חולון עד 2021: "זה לא מובן מאליו בשבילי"

2.1.2019 / 23:49

הפורוורד הבטיח את מקומו בקבוצה עד גיל 37: "הכי חשוב שנמשיך לרגש את הקהל". חשש: וואייט ייעדר שבועות ארוכים. שמיר: "גם הרופאים לא יודעים מתי יחזור"

ONE

זמן קצר לאח הניצחון הביתי הדרמטי 72:78 על עירוני נהריה, הערב (רביעי), חתם גיא פניני על חוזהו החדש לשנתיים נוספות בהפועל חולון והבטיח את הישארותו בקבוצה עד 2021.

"אני גאה להמשיך להיות חלק מהמסע הקסום הזה", אמר הפורוורד לוואלה! ספורט. "אני מודה להנהלה ולאוהדים על האמון והתמיכה שהם נותנים לי. זה לא מובן אליו בשבילי. הכי חשוב שנמשיך להצליח, ליהנות ולרגש את הקהל שלנו".

פניני הגיע לחולון לקראת העונה שעברה, אחרי שמונה שנים רצופות במכבי תל אביב, והשתלב בצורה מצוינת. הוא זכה עם הקבוצה בגביע המדינה והגיע איתה לגמר האליפות, ובתום החוזה החדש ישלים ארבע עונות במועדון, כשיהיה בן 37.

עוד בנושא:

הפועל חולון ניצחה 72:78 את עירוני נהריה למרות הצגה גדולה של יפתח זיו

בחולון מודאגים מפציעתו של הרכז קאליף וואייט, שנפגע בברך שממנה סבל מבעיות גם בעבר, וחוששים מהאפשרות שייעדר שבועות ארוכים. "הסיפור הזה משמעותי, ואנחנו צריכים להתמודד איתו, כי קאליף תורם לנו לא מעט", הסבירהמאמן דן שמיר. "הוא עבר בדיקות, ועל פניו זו לא נראית פציעה חמורה מאוד, אבל זו פציעה שונה, ואין לה לוחות זמנים. גם הרופאים לא יודעים איך זה יתפתח".

בנוגע למשחק עצמו אמר שמיר: "למרות איך שזה נראה, זה ניצחון טוב עבורנו. לא קלענו מבחוץ [6 מ-27 לשלוש], למרות שהיו לנו הרבה זריקות טובות, ואני שמח שהצלחנו לנצח ביום כזה".

קורי וולדן, שבהיעדרו של וואייט נוטל על עצמו חלק נכבד מניהול המשחק, הצטיין שוב עם 21 נקודות וחמישה אסיסטים, תוך שסחט 11 עבירות משחקני נהריה. "זה משחק שיש לנו הרבה מה ללמוד ממנו", אמר. "הם ניצלו היטב את האיבודים שלנו, ולא קלענו כל כך טוב, אבל בסוף מצאנו את הדרך לנצח. אי אפשר לקחת שום ניצחון בליגה הישראלית כמובן מאליו".

בצד המפסיד ביכה המאמן אריק אלפסי את ההחמצה של קבוצתו: "אנחנו נאיבים. במקום לנצח, הגענו למשחק צמוד בגלל דקות לא טובות. וולדן עמד על הקו 16 פעמים, כמו כל הקבוצה שלנו, ופניני קלע שלשה דוקרת במיוחד. דיברנו על זה שאסור לעזוב אותו במאני טיים. השחקנים באו ונתנו הכל, ואני גאה בהם, אבל החמצן קצת אזל כנראה מהמוח ולקחנו זריקות לא טובות בסיום.

"הצבנו לעצמנו מטרה לפני המשחק להוריד אותם מ-78 נקודות, והם קלעו בדיוק 78. הימרנו על הזריקות שלהם מבחוץ, אבל הדברים הקטנים מנצחים משחקים צמודים".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully