וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רמון: "הטענה כאילו 'רמון משכן את עתיד הפועל' אבסורדית ומגוחכת"

31.12.2018 / 19:50

יו"ר הפועל ת"א לשעבר הגיב לפני פרסום דו"ח המפרק: " הדלפות המפרקים בתקשורת היא שערוריה חסרת תקדים. אלמלא באתי העתיד היה פירוק וודאי"

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

יממה לפני פרסום דו"ח המפרק של הפועל תל אביב, פירסם היום (שני) חיים רמון תגובה בה הוא מספר על ההתנהלות של המועדון בימיו, שוטח את טענותיו וככל הנראה גם מגיב מבעוד מועד לחלק מהנושאים שיופיעו בדו"ח המפרק.

תגובתו של רמון:

"בימים האחרונים פורסמו הדלפות מדו"ח המפרקים של הפועל תל אביב האמור להתפרסם מחר. להלן תגובתי לפרסומים:

1) ההדלפות של המפרקים בתקשורת היא שערוריה חסרת תקדים. כידוע המפרקים פועלים כ-OFFICER OF THE COURT (שלוחי בית המשפט). תארו לכם ששופט היה מדליף לתקשורת חלקים מפסק דין בטרם פורסם באופן רשמי. נראה שתאוות הפרסום של המפרקים העבירה אותם על חובתם ודעתם.

2) ההדלפה כאילו קיבלתי את הקבוצה נקיה מחובות מטביב היא חסרת שחר . טביב חייב עד היום למעלה מ-15 מליון ₪ לרשויות המס ועוד כ-10 מליון התחיבויות נוספות . בסה"כ כ-25 מליון.

3) ביולי 2012 כשקיבלתי את זכויות הניהול מטביב היה גרעון עתידי לשנת 2012/13 קרוב ל-20 מליון (התחיבויות של טביב פחות הכנסות) . גרעון שכולו שייך לתקופת טביב . עם גרעון זה התמודדתי על ידי גיוס הלוואות בנקאיות והלוואות ספקים. כידוע רבים ולא כל כך טובים מבין אוהדי הפועל שהפצירו בי לקחת את הקבוצה מטביב והבטיחו שיסייעו לי בכסף , נעלמו כלא היו.

4) הטענה שהודלפה בדו"ח כאילו "רמון משכן את עתיד הפועל" אבסורדית ומגוחכת . עתיד הפועל אלמלא באתי היתה פירוק וודאי . הסכמתי לקבל את זכויות הניהול כדי להציל את הפועל מפירוק ולאחר מסע שכנועים ופיתויים מצד אוהדים רבים.
במאמצים על אנושיים הצלחתי לקיים את הקבוצה שנתיים וחרף הקשיים הכספיים הרבים ,.בכל התקופה הזו לא חזר שיק , המשכורות שולמו תמיד בזמן , ספקים לא תבעו את המועדון ותוך כדי כך גייסתי כ- 30 מליון ₪ מבנקים ,ספקים ואנשים פרטיים .
בשנתיים קשות אלה הצלחתי להביא את הקבוצה להשגים ספורטיביים משמעותיים : הקבוצה העפילה לפליי אוף העליון , סיימה במקום שלישי ורביעי . הפועל השתתפה בליגה האירופית בכל העונות בהם ניהלתי את הקבוצה . וב-2012/13 שיחקה הקבוצה בשלב הבתים של הליגה האירופית , השגים שמאז עזיבתי הפועל לא התקרבה אליהם".

חיים רמון. ברני ארדוב
חיים רמון/ברני ארדוב

5) ההדלפה כאילו מני וייצמן היה הבעלים בפועל ואני למעשה הייתי איש קש שלו היא שיא במצעד האיוולת של המפרקים. בשנתיים 2012/13 2013/14 הייתי המחליט הבלעדי בקבוצה , כמובן שלא מעטים מבין האוהדים וכלי התקשורת ניסו להשפיע עלי לקבל החלטות כאלו ואחרות , אולם בסופו של דבר אני הייתי הפוסק האחרון . מני וייצמן, האיש הנפלא הזה היה המשענת הכלכלית הכמעט יחידה בכל פעם שהגעתי לשוקת שבורה , וזה קרה לעיתים קרובות ועזר לי לגייס כספים. וכמובן שחשפתי בפניו את כל המידע על מצבה הכספי של הפועל . מני וייצמן , ללא שום תמורה, הוציא מליונים רבים מכיסו , גייס חברים שתרמו כסף (בעיקר עידו חג'ג ומאיר תושב ) , סייע בגיוס הלוואות מבנק , העמיד ערבויות אישיות לטובת הלוואות אלה ונתן ערבויות אישיות לבקרה התקציבית ולספקים . ללא מני וייצמן , הפועל היתה קורסת זמן קצר לאחר שקיבלתי את זכויות הניהול. אוהדי הפועל צריכים להקים פסל לכבודו . הדבר האחרון שמני וייצמן ראוי לו זו ביקורת מצידם של המפרקים.

6) הפועל עבר לפירוק כמעט שנתיים לאחר עזיבתי . בתקופה זו ניהלו את הפועל העמותה ,כבירי והכונסים שהפכו למפרקים. בעוד שאני , העמותה וכבירי עשינו מאמצים אדירים כדי להימנע מפירוק המועדון האהוב, הרי שהמפרקים שהבטיחו להבריא את הפועל , הביאו אותה לפירוק תוך 3 חודשים. וזאת למרות שקיבלו את הקבוצה במצב כלכלי הרבה יותר טוב ממני (כתוצאה מהקפאת הליכים) .

7) המפרקים ניהלו את הקבוצה באופן חובבני , מבלי שהיה להם מושג מהו מועדון כדורגל , ודאי לא בסדר גודל של הפועל תל אביב , כשלו בגיוס כספים, לא הצליחו למכור את המועדון , נכנסו לפניקה והביאו לפירוק המועדון שגרר אחריו ירידה לליגה לאומית .

8) אני אינני מתכוון לעבור על כך לסדר היום , אני מקיים התיעצות עם עורכי דין , על מנת לתבוע את המפרקים שבהתנהלותם הרשלנית הביאו לפירוק המועדון , למרות שלא היתה שום סיבה לכך וגרמו לנזקים ספורטיביים וכספיים למועדון ולי אישית

9) בעדותי בפני המפרקים ב-19/3 נדהמתי מכך שבחלק משאלותיהם נשמע הד ברור למסע ההשמצות והשקרים של האולטרס שהופנו כנגדי (רצ"ב מסמך תוספות והערות לפגישתנו מיום 19/3 שבו אני מפרט את סוג השאלות שאין בינן ובים הסיבות לפירוק דבר וחצי דבר( . שיא העוינות של המפרקים באה לידי ביטוי כאשר בזמן עדותו של מני וייצמן הם שלפו קבלה של הרכב הפרטי שלי ואמרו למני וייצמן "חיים רמון הוא לא כזה קדוש הוא ביקש שהפועל תל אביב תשלם חשבונית של הרכב הפרטי שלו " . אז לידיעתכם ולידיעת המפרקים : כשבאתי להפועל סוכם שאקבל שכר+ הוצאות מכיוון שלא היה כסף ב-2012-2013 ויתרתי באופן מוחלט על השכר ועל ההוצאות . בשנת 2013-2014 סוכם שאני אקבל 12000 ₪ הוצאות לרבות הוצאות רכב. לאחר שהודחנו מהליגה האירופית ויתרתי שוב על כל ההוצאות . הקבלה הזו הגיעה למועדון לפני שויתרתי על ההוצאה וכמובן שאני שילמתי את החשבון מכיסי. בכל התקופה של שנתיים וחצי שהייתי בעל הזכויות לא קיבלתי שכר ולא קיבלתי הוצאות מלבד פרק זמן מסויים שהיה לי דלקן של הפועל באוטו של כמה מאות שקלים בחודש. קבלה זו ניסו "למכור" האולטרס לכל מיני עיתונים ללא הלחה , אבל עם המפרקים הם הצליחו והפכו אותם לדובריהם.

10) כמובן שיחד איתכם אמתין לדו"ח שיפורסם מחר ואגיב עליו באופן מלא לאחר שיפורסם.

בברכה
חיים רמון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully