וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מאמני הג'טס והבאקנירס פוטרו, הסיינטס פייבוריטים לזכייה בסופרבול

31.12.2018 / 9:40

אחרי עונה שלישית כושלת, ניו יורק הדיחה את טוד בולס וטמפה ביי את דיק קוטר. ניו אורלינס פייבוריטית על פי הסוכנויות, לפני קנזס סיטי והראמס. תחושות קשות בפיטסבורג: "ההדחה שברה לנו את הלב"

היום שאחרי המחזור האחרון של עונת ה-NFL ידוע בתור "יום שני השחור" שבו מפוטרים מאמנים, ובניו יורק ג'טס וטמפה ביי באקנירס לא חיכו יותר מדי כדי לירות את כדור הפתיחה. לאחר שלוש עונות במאזן שלילי, הג'טס פיטרו את טוד בולס. ניו יורק הובסה על ידי ניו אינגלנד 38:3 וסיימה את העונה במאזן 12:4. הנהלת הג'טס החליטה להשאיר את ה-GM מייק מקגנן, שמונה ב-2015 באותו יום שבו חתם בולס.

גם טמפה ביי יוצאת לדרך חדשה. הבאקנירס פיטרו את דיק קוטר, שסיים את דרכו לאחר מאזן 11:5 ו-29:19 בשלוש שנותיו במועדון. קרוליינה הודיעה כי רון ריברה ימשיך בקבוצה, למרות רצף של שבעה הפסדים ומאזן 9:7 בסיכום השנה.

טוד בולס מאמן ניו יורק ג'טס. AP
לא הצליח לשפר את הג'טס. בולס אתמול בפוקסבורו/AP

ניו אורלינס נחשבת למועמדת הבכירה לזכות בסופרבול, על פי סוכנויות ההימורים בלאס וגאס. הסיינטס סיימו את העונה עם מאזן 3:13 ונראים כמו הטים-טו-ביט. אחרי ניו אורלינס נמצאת קנזס סיטי, שזכתה בביתיות לכל אורך הפלייאוף ב-AFC, לוס אנג'לס ראמס שסיימה שניה ב-NFC ובמקום הרביעי טום בריידי וניו אינגלנד פטריוטס.

פטריק מהומס שם, כנראה, חותמת על תואר ה-MVP של העונה, לאחר שהפך לקוורטרבק השלישי בהיסטוריה שמסר 50 טאצ'דאונים בעונה בניצחון 3:35 של קנזס סיטי על אוקלנד. הקודמים היו טום בריידי ב-2007 עם מספר זהה ופייטון מאנינג ב-2013, שרשם לא פחות מ-55 טאצ'דאונים.

בפיטסבורג היו תגובות קשות להדחה מהפלייאוף. הסטילרס ניצחו, אמנם, את סינסינטי 13:16, אבל הניצחון של בולטימור 24:26 על קליבלנד השאיר אותם בבית. "התחושה ממש נוראית", אמר הגארד דיוויד דה-קסטרו, "השקענו הרבה מאמץ, אבל ממאזן 2:1:7 להגיע לזה ולהיות מודח - זה שבר לנו את הלב". בתקשורת בפיטסבורג כינו את ההתרסקות של הסטילרס "אחת הגרועות בהיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully