וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "חלק מהשחקנים נפלו מהרגליים". בראון: "גליל תמיד תהיה המשפחה שלי"

30.12.2018 / 22:45

מאמן ירושלים היה מרוצה מהניצחון שהושג חרף מכת הפציעות: "ידענו שנצטרך לשנות דברים". הגארד הצטיין מול האקסית, בית הלחמי: "הוא נתן משחק גדול, כפרה עליו"

שחקני הפועל ירושלים מודים לאוהדים שלהם. לילך וייס רוזנברג
עשו את שלהם. שחקני ירושלים חוגגים/לילך וייס רוזנברג

בנסיבות מעט שונות ומוזרות העפילה הערב (ראשון) הפועל ירושלים לחצי גמר גביע המדינה, בתום ניצחון חוץ 83:89 על גלבוע/גליל בגן נר. הרוטציה של עודד קטש התקצרה לשמונה שחקנים בלבד, לאחר ששלושה פורוורדים נעדרו - כריס ג'ונסון שלא משחק כבר יותר מחודש בגלל שבר בידו, דשון באטלר שנפגע בגבו בשבוע שעבר וליאור אליהו החולה, שסובל מחום גבוה.

קטש העלה לראשונה העונה בחמישייה את יוגב אוחיון, וירושלים נבנתה מתצוגת אול אראונד של שלושת כוכביה המרכזיים: ג'יימס פלדין עם 22 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, ג'ייקובן בראון עם 21, 3 ו-4 בהתאמה וטיישון תומאס עם 16, 8 ו-5.

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
סימן וי. עודד קטש/לילך וייס רוזנברג

"כבר הפסדנו כאן בליגה, וזה משחק גביע שאין ממנו דרך חזרה, כך שגם אם כולם היו בריאים זה לא היה קל", סיכם קטש. "הרוטציה שלי הייתה קצרה, וכמה מהשחקנים שלי נפלו מהרגליים. ליאור משמעותי מאוד בחוק הרוסי, ומהרגע שהבנו שלא ישחק, אתמול בלילה, ידענו שנצטרך לשנות דברים ולשחק בהרכבים אחרים. הקבוצות של אריאל בית הלחמי תמיד נשארות בתמונה, ומשחקות עם ביטחון גם כשהן בפיגור. היו לנו כמה מהלכים של שחקנים גדולים שניצחו את המשחק. בנסיבות שאיתן הגענו, אני מאוד שמח".

מאמן ירושלים פירט לגבי מצבם של שני הזרים הפצועים: "בתוך יומיים או שלושה ג'ונסון יחזור לאימוני כדורסל, ונקווה שהוא לא יסבול מכאבים. המצב של דשון עוד צריך להיבחן. יש לו התחלה של פריצת דיסק, וזה קרה לו באזור נדיר, כך שאין לרופאים ולפיזיותרפיסטים פרוטוקולים כדי להעריך כמה זמן הוא ייעדר. צריך קודם לאחות את הקרע הקטן שיש לו".

מסיבת העיתונאים של סיום המשחק הפכה לדואט של מאמן גלבוע/גליל, אריאל בית הלחמי, ושל גארד ירושלים ג'ייקובן בראון, ששיחק עבורו אשתקד. "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. היינו קרובים, אבל זה לא הספיק", אמר בית הלחמי. "ג'ייקובן, כפרה עליו, נתן משחק גדול. אנחנו אוהבים אותו".

בראון מצידו אמר: "נהדר לחזור למקום שבו שיחקתי, למרות שהביקור הראשון שלי כאן עם ירושלים לא הסתיים טוב. זו תמיד תהיה המשפחה שלי, ובעיקר המאמן שמתעניין בי ובילדים שלי. זה לא מובן מאליו. יש כאלה שאכפת להם ממך רק כשחקן". בית הלחמי השיב לו: "איזה אדם מרגש אתה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully