וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של אלישע לוי מעורער מאוד, גיא לוזון וחיים סילבס מועמדים להחליפו

30.12.2018 / 21:07

מאמן מכבי פתח תקוה ייפגש עם אבי לוזון ולאחר מכן יתקבלו החלטות לגבי עתידו. לוי אמר אחרי ההפסד לחדרה: "כולנו מאוכזבים, אני לא ארים ידיים"

אלישע לוי מאמן מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
יש עליו הרבה לחץ. אלישע לוי/שלומי גבאי

מכבי פתח תקוה הובסה הערב (ראשון) 3:0 על ידי הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. אנז' פרדי פלומן כבש צמד (39 ו-45) ולוסיו כבשו עבור הקבוצה של ניסו אביטן, שהשיגה ניצחון ראשון אחרי שבעה משחקים נטולי ניצחון בעוד מכבי פתח תקוה סגרה משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון.

מחר צפויה להתקיים שיחה בין אבי לוזון לאלישע לוי לגבי מצבה של הקבוצה. אחריה יתקבלו החלטות לגבי עתידו של המאמן. נכון להערב, מעמדו מעורער מאוד. חיים סילבס וגיא לוזון הם המועמדים הבכירים לתפקיד כרגע.

עוד בנושא:

פלומן להט, אליאל פרץ פרגן והפועל חדרה הביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
כמה שהוא חיכה לניצחון הזה. ניסו אביטן/שלומי גבאי

מאמן מכבי פתח תקוה אלישע לוי נראה מאוכזב במיוחד לאחר המשחק ואמר: "לא אומרים כלום לשחקנים אחרי משחק כזה, לא צריך לדבר אחרי משחק כזה. כל אחד צריך להתכנס בעצמו ולעשות חשבון נפש. לא הופענו, התברברנו, חדרה כבשה שער כמעט בכל התקפה ושיחקה כמו שצריך. אנחנו נצטרך להסיק את המסקנות שלנו. חבל, היינו בתקופה טובה והיום לא ראינו שום דבר מזה. בוודאי שמצפים מהקבוצה הזו להיראות יותר טוב מאשר היום. אנחנו מפסידים כקבוצה ומנצחים כקבוצה, אין שום חשיבות לתואר מאמן בכיר או לא כרגע".

לוי הוסיף ואמר: "ברור שאבי לוזון התאכזב, כמו כל אחד שאוהד את מכבי פתח תקוה. גם אני וגם השחקנים, אבל לדבר זה לא עוזר. בכדורגל יש משחקים מהסוג הזה. המשחק הזה לא היה דומה למשחקים בחודש וחצי האחרון. אני ממש לא מתכוון להרים ידיים, כדורגל זה עניין של מומנטום. היום לא היינו טובים, מחר נהיה טובים. לוזון אוהב מאוד את הקבוצה, אני לא זקוק לתמיכה, מה שקורה הוא שהקבוצה נכון לעכשיו נראתה לא טוב. בכדורגל תמיד יש את המשחק הבא ונצטרך לעשות דברים אחרת כדי שהקבוצה תיראה אחרת".

מאמן חדרה ניסו אביטן שחרר הרבה לחץ בסיום ואמר: "אנחנו מאושרים, חייכנו גם בתקופה הפחות טובה, אבל ברור שזה תענוג גדול לחזור לנצח. כל ניצחון בשבילנו הוא חשוב. אמרתי גם בתקופות הטובות וגם הפחות טובות שאנחנו יודעים מי אנחנו. נכון שלא ניצחנו שבעה משחקים ברציפות וזה הרבה זמן, אבל נשארנו רגועים".

המאמן התייחס גם לשמועות שיש סביב מספר שחקנים שלו ואמר: "אין ספק שהטרראם סביב השחקנים שלנו מוציא אותנו מהמסלול. הרבה דברים לא בשליטה שלנו, יש פה שחקנים צעירים שכל הזמן משגעים אותם. הלוואי שיגיעו חדשות טובות בעניין רשם העמותות ולא נצטרך לשחרר אף שחקן. פרדי אמור להישאר איתנו, כולי תקווה שלא ניאלץ למכור שחקנים. התקציב שלנו הוא הכי קטן בליגה. יש לנו פה צוות קטן ונעשה הכול כדי לשמור עליו".

אליאל פרץ, שבישל שלושה שערים, אמר: "היה לי באופן אישי משחק יפה, באופן קבוצתי באנו בצורה טובה והוכחנו שאנחנו חייבים להילחם על כל כדור, לעשות תאקלים. אני שמח שעזרתי לקבוצה והפנים הלאה למשחק הבא. הייתה תחושה לא נעימה כשלא הצלחנו לנצח, אבל עשינו חושבים איך לצאת מהמשחק הזה בשבוע החולף. אני שמח שיצאנו מזה ואנחנו ממשיכים הלאה. פלומן שחקן חשוב לקבוצה, הוא עוזר לנו ואני מקווה שיישאר עד סוף העונה איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אבי לוזון יושב ראש ההתאחדות לשעבר במשחק בין הפועל חדרה לבין מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
בהתחלה הוא חייך, בסיום ממש לא. אבי לוזון/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully