וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: חיים סילבס עשוי לסיים את תפקידו, איזי שרצקי: "המצב גרוע"

29.12.2018 / 20:11

הבעלים מאוכזב לאחר ההפסד 1:0 בנתניה ושוקל לבצע זעזוע, בן זקן ורפואה מועמדים להגיע. סילבס: "יכול להיות שלא אשאר המאמן". דראפיץ' מאושר: "אנחנו מתחילים להתחבר"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

עירוני קרית שמונה הפסידה הערב (שבת) 1:0 למכבי נתניה ורשמה מחזור שביעי ללא ניצחון, כשבמהלך התקופה הזו צברה שתי נקודות בלבד מתוך 21. מעמדו של חיים סילבס מעורער בעקבות המצב והוא עשוי לסיים את תפקידו. הבעלים איזי שרצקי מאוכזב מאוד ואמר למקורביו: "המצב גרוע, צריך לחשוב על הדברים ברצינות". שרצקי צפוי לקבל החלטה ביומיים הקרובים, כשאם סילבס יפוטר אז בני בן זקן וקובי רפואה הם המועמדים המובילים להחליפו.

עוד בנושא:
עירוני קרית שמונה עם עוד הפסד, הפעם 1:0 בחוץ למכבי נתניה
מכבי תל אביב ממשיכה לדהור עם 0:2 ברמת גן על הפועל רעננה
הפועל באר שבע הורידה לחץ עם 0:1 עצבני בבית על מ.ס. אשדוד

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
מוכן להילחם בכל הכוח. חיים סילבס/לילך וייס רוזנברג

חיים סילבס אמר בסיום: "זה מתסכל, הכול נכון. באנו לפה כדי להילחם בכל הכוח על הכול. התחלנו טוב דווקא. בהתקפה הראשונה ספגנו. אלה תקופות כאלה. כשהולך קשה, אז צריך להוציא דברים שונים מהקופסה שלנו. במצבים הקטנים שאנחנו מגיעים אליהם אנחנו צריכים לכבוש. לא בהכרח קל לשחק נגד עשרה שחקנים. אנחנו לא מגיעים למספיק מצבים".

על החילופים שלו והאם ביצע אותם באיחור, אמר סילבס: "אני חושב שאחמדי נכנס מתי שצריך, אני לא חושב שחילוף כזה או אחר היה משנה את המשחק בצורה דרמטית. בדיעבד כל הדברים לא מספיק טובים. זה משחק שהיינו צריכים לקחת לפחות נקודה אחת"

על המצב של הקבוצה אמר: "אני מבין מה שואלים וזה הגיוני, אבל אני כאן כדי להילחם בכל הכוח. יש כל מיני סיבות שלוקחות אותנו למקומות פחות טובים. זה לא מספיק טוב, אנחנו צריכים לעשות תוצאות טובות יותר כל עוד יש לי את הזירה. אני אלחם בכל הכוח ומה שיהיה יהיה. בשורה התחתונה זה לא מספיק טוב".

על מעמדו הוסיף סילבס: "זה יכול לקרות שלא אאמן את קרית שמונה, זה חלק מהמקצוע. יש לחצים, אבל זה פחות מעניין אותי כי מה שמעניין אותי זה לעלות אל המגרש ולנצח. אני לא צריך להתייחס אל הדברים האלה. יש אנשים שמבינים את העבודה שלהם, העבודה שלי לאמן כדורגל ואני לא מתעסק בדברים אחרים. נותנים לי את כל מה שאני צריך כדי להצליח".

סלובודן דראפיץ', מאמן מכבי נתניה: "ידענו שחשוב מאוד להגיע ל-24 נקודות בתקופה הזו. היה קצת לחץ, אבל שיחקנו טוב במחצית הראשונה ואחר כך היינו צריכים לשמור על התוצאה כי הרחיקו לנו שחקן. הקבוצה בעלייה, אנחנו מתחילים להתחבר וככה צריך להמשיך. מכבי תל אביב במחזור הבא? בסיבוב הקודם עשינו להם צרות והפסדנו 2:1. אני מקווה שאנחנו נהיה אלו שיצליחו להפריע להם קצת. אין ספק שנשחק נגד הקבוצה הכי טובה בארץ".

עוד באותו נושא

מכבי נתניה ניצחה את עירוני קרית שמונה 0:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully