וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "אהבתי לראות את המשחק שלנו", בוזגלו: "רק נלך ונשתפר"

27.12.2018 / 22:18

בבית"ר ירושלים היו מרוצים מה-0:3 המרשים מול הפועל חדרה, שם היה עימות בין לוסיו לחטיב, שירק לעברו של הברזילאי. אביטן: "לא ראיתי את זה"

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים
תגובות בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:3. צילום: שלומי גבאי, שלומי גבאי
יכול להיות מרוצה מאוד מהקבוצה שלו. קלינגר/שלומי גבאי, צילום: שלומי גבאי

בית"ר ירושלים השיגה הערב (חמישי) את הניצחון הרביעי שלה העונה והשני בשלושת המחזורים האחרונים. הקבוצה של ניר קלינגר הביסה 0:3 את הפועל חדרה במשחק שנעל את המחזור ה-15 בליגת העל. מאור בוזגלו הצטיין והזכיר את ימיו הגדולים עם צמד (9 ו-45+2) ובישול נהדר ליקוב סילבסטר (46). בית"ר עלתה מעל הקו האדום עד המקום ה-11 עם 16 נקודות.

במהלך המחצית השנייה נרשם עימות מכוער בין לוסיו לעלי חטיב. השניים ביצעו תנועות גוף מאיימות אחד כלפי השני כשחטיב מסמן ללוסיו לשתוק עם אצבע על השפתיים. אחרי שהברזילאי התקרב אל חטיב והמשיך לצעוק עליו, חטיב אפילו ירק לעברו.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את הפועל חדרה

שחקן בית"ר ירושלים מאור בוזגלו חוגג. שלומי גבאי
ערב נהדר עבור בוזגלו/שלומי גבאי

מאמן בית"ר ניר קלינגר: "אני אהבתי לראות את הקבוצה היום, אני לא מתייחס לסיום כי ב-0:3 אתה כבר מסתכל ליום שני. ברור שאם היה לוח משחקים אחר, היינו ממשיכים לשחק בקצב טוב. שיחקנו בקצב מעולה ב-70 הדקות הראשונות. היו מהלכי כדורגל יפים, שיחקנו כדורגל מהיר וטוב. אני מקווה שזה המשך ישיר למגמת השיפור, אבל אנחנו עדיין רחוקים מלהיות איפה שאנחנו רוצים להיות בו. כשאתה שם את כל יהבך על לא לספוג, אתה גם לא מנצח. בכל המשחקים שסיימנו בתיקו, היינו טובים מאוד מבחינה הגנתית אבל גם הגענו למצבים והחמצנו הרבה. היום האיכות באה לידי ביטוי אחרי שלא באה לידי ביטוי במשחקים הקודמים. אני מסייג ואומר שזו רק אמצע הדרך.

על מאור בוזגלו: "לא היו לי טענות אישיות למאור גם אחרי משחק הגביע. כשאני מבקר את משחק ההגנה ואתה מקבל גול בדקה ה-92 אף אחד לא חסין, גם אני לא חסין וביקרתי את עצמי. אין מאושר ממני בשביל מאור. מגיע לו. הוא הרגיש כאבים ולא היה כשיר ב-100%, אבל הוא רצה לשחק ופתח. עידן ורד אמנם לא כבש, אבל היה מצוין. אני גאה בו מאוד ובכולם".

לקראת חלון ההעברות של ינואר אמר המאמן: "היום כשאתה פותח חלון, אתה רק מרגיש קור. אין מציאות בינואר. זה מקום לשפצורים ולא לשינויים. יהיה פה שינוי ושם שינוי. לא יהיו שינויים מרחיקי לכת. גם נושא יוסי בניון יקבל מענה כשנחליט לתת מענה על זה. לבית"ר יש סגל טוב, לא יהיו מהפכות בינואר".

קשר בית"ר ירושלים מאור בוזגלו, שהצטיין עם צמד ובישול, אמר: "אני חושב שראינו את בית"ר שולטת, מניעה כדור, משחקת נכון וזו התוצאה. קודם כל הדברים שיצאו וכל הזמן מדברים על מאור בוזגלו זה לא בשליטתי. אני תמיד חושב איך לעשות הכי טוב על המגרש. אני שמח שנפל בחלקי לעזור לקבוצה לנצח. ניקח את שלוש הנקודות, אבל ההמשכיות זה הדבר הכי חשוב. אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו, אנחנו מאמינים ורואים שאנחנו שאנחנו במגמת השתפרות. אין לי ספק שאנחנו נלך ונשתפר, אנחנו מאמינים בעצמנו יותר. התיאום גדול יותר. כיף גדול. לא ראיתי שחקן אחד שלוקח את הקבוצה לבד, אנחנו נצליח וניכשל כקבוצה".

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן אמר בסיום: "חילקנו מתנות שאי אפשר לחלק וקיבלנו שערים בדקות קריטיות. אנחנו מאוכזבים מאוד, אבל אנחנו מספיק חזקים כדי להמשיך הלאה ולצאת מזה. ידענו שיגיעו הימים הקשים, אני מקווה שזה ייגמר כמה שיותר מהר. תקופה ארוכה שלא ניצחנו והיום גם שיחקנו לא טוב. לא מנחם אותי שאנחנו עדיין במקום שמעבר לציפיות שלנו בתחילת העונה.

על העימות בין חטיב ללוסיו: "אני לא ראיתי. אם זה נכון, זה חמור מאוד בעיניי וכמובן שנטפל בזה". על המשחק מול מכבי פתח תקוה אמר המאמן: "כל משחק הוא חשוב, גם המשחק היום היה חשוב. לכל משחק נגיע ונרצה לקחת נקודות. נטפל בשחקנים, נאושש אותם ונמשיך הלאה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully