וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מודאגת מהפציעות ומרוצה מליאור אליהו, קטש: "הוא לא מוערך מספיק"

27.12.2018 / 0:02

ירושלים חגגה ניצחון מוחץ על היריבה הגדולה הפועל חולון, אבל מוטרדת מהפציעה של דשון באטלר. קטש החמיא לאליהו, שמיר הודה: "בביזנס שלנו הכל חשוף"

one

הפועל ירושלים המשיכה הערב (רביעי) בצבירת הניצחונות שלה עם 74:94 קליל על הפועל חולון, במשחק ליגה ראשון העונה בין הנציגות הישראליות בליגת האלופות של פיב"א, אבל יצאה מאד טרודה מהארנה. נוסף על פציעתו של כריס ג'ונסון, שעדיין לא החלים לחלוטין מהשבר בידו, גם דשון באטלר נעדר מהמשחק והוא צפוי להיות מושבת במשך כשבועיים על פי ההערכות הראשוניות בגלל בעיה בגב.

עוד בנושא
ניצחון תשיעי ברציפות: הפועל אילת הביסה את הפועל באר שבע
עוד בליגת העל: הפועל ירושלים דרסה את הפועל חולון 74:94

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. דני מרון
יש מה לחגוג. ירושלים/דני מרון
עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
מחמיא. קטש/דני מרון

"אני מאוד מרוצה מפתיחת המשחק שלנו", אמר המאמן המנצח עודד קטש. "הייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת מבחינה הגנתית. לא איפשרנו להם לרוץ יותר מדי, ומראש החלטנו ללכת בצורה חזקה על ריבאונד ההתקפה".

גם המאמן המפסיד, דן שמיר, התייחס ל-15 הכדורים החוזרים שקטפה ירושלים בהתקפות שלה. "הם קלעו לא מעט נקודות קלות בפתיחה. כשאתה בא לשחק מול קבוצה כל כך מוכשרת, וזה מה שקורה, הכל הופך להיות הרבה יותר קשה, וזה בא לידי ביטוי גם בשפת הגוף. בביזנס שלנו הכל חשוף. יש לנו אנשים שמבינים עניין ויודעים מה צריך לעשות, אבל היום לא היה לנו את זה. אני מודאג, ומקווה שזה מסוג הדברים שלא יקרו יותר".

ליאור אליהו קלע אמנם רק שתי נקודות, אבל הציג יכולת חיובית ותרם גם חמישה אסיסטים ושתי חטיפות, וסחט מחמאה מקטש: "ליאור לא תמיד מוערך מספיק. הוא מושפע מחדוות המשחק. כשהוא בא שמח, כמו היום, הוא עוזר לנו לשטף ההתקפי והוא גם נתן משחק הגנה טוב. קיבלנו הרבה תרומה מהספסל, וחלק גדול מזה שייך לו. יש לנו משחק יותר חשוב ביום ראשון בגביע, נגד גלבוע/גליל".

טיישון תומאס היה שוב אחד הבולטים בירושלים, עם 17 נקודות ותשעה ריבאונדים, והמשחק הזה היה מיוחד בשבילו בשל העובדה שממול התייצבה האקסית שבשורותיה שיחק בעונה שעברה. "ידענו שזה משחק חשוב, ועלינו עם הרבה אנרגיה. זו הפעם הראשונה שאני פוגש קבוצה ששיחקתי בה, וזה היה כיף. הגארדים שלנו, בר טימור, ג'יימס פלדין וג'ייקובן בראון, חיפו על חסרונם של כריס ודשון".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טיישון תומאס הפועל ירושלים. דני מרון
נהנה מכל שנייה. תומאס/דני מרון
ג'יימס פלדין הפועל ירושלים, דריון אטקינס הפועל חולון. דני מרון
מזל שהסגל עמוק. פלדין/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully