וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: סמית' שוסטר מתנצל, קארול האריך חוזה בסיאטל

25.12.2018 / 8:16

התופס של פיטסבורג ששמט כדור מכריע בניו אורלינס: "אכזבתי את כולם". סיאטל האריכה את חוזהו של קארול עד 2021. אוקלנד ניצחה את דנבר 14:27 במשחק האחרון במחזור

סערת ההפסד בפיטסבורג לא שככה אתמול (שני), לאחר שהעונה של הסטילרס כמעט הסתיימה. פיטסבורג נוצחה בניו אורלינס, וכעת זקוקה לעזרה של קליבלנד בראונס, שתתארח בבולטימור, כדי להעפיל לפלייאוף.

"אכזבתי את כולם", אמר התופס ג'וג'ו סמית-שוסטר, שפאמבל שלו עמוק בשטח המגרש של הסיינטס הביא להפסד. "קשה לאבד משחק ככה. חשבתי ליפול עם הכדור ביד, אבל הם עשו מהלך טוב". לאחר מכן צייץ בטוויטר: "כשאני בנקודת שפל אין לי מה להסתיר. ההפסד הזה עלי. זה לא יקרה שוב".

בינתיים, פיט קארול ממשיך בסיאטל. המאמן בן ה-67 חתם בסיהוקס ב-2010, ומאז הפך אותה למתמודדת קבועה בפלייאוף ואף הביא טבעת אליפות ב-2013. הארכת החוזה שלו בוצעה לאחר שסיאטל ניצחה את קנזס סיטי 31:38 והבטיחה סופית מקום בפלייאוף, בפעם השביעית בתשע העונות של קארול במועדון.

בינתיים, הלילה התקיים המשחק האחרון במחזור, בין אוקלנד (11:4) לדנבר (9:6), כשהריידרס ניצחו 14:27. דאג מרטין רשם 107 יארד וטאצ'דאון למנצחים, במה שכפי הנראה היה משחק הבית האחרון שישוחק באוקלנד. הריידרס אמורים לעזוב ללאס וגאס, אבל אין להם עדיין מגרש לעונה הבאה. כרגע הם נתבעים על ידי ארגונים באוקלנד להישאר בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully