וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר חדש להפועל באר שבע: הגארד סילאס מלסון

23.12.2018 / 12:36

האמריקאי (22, 1.93) ימלא בתקופה הקרובה את מקומו של סמאג'ה כריסטון הפצוע. הגיע עם גונזאגה לגמר המכללות, אבל נחתך לאחרונה מלאבריו בתחתית הליגה היוונית

one

במשך עשרה ימים חיפשה הפועל באר שבע אחר פתרון זמני למכת הפציעות שתקפה אותה, והיום (ראשון) היא מצאה אותו: הגארד האמריקאי סילאס מלסון חתם בקבוצה על חוזה זמני של חודש ויצטרף לקבוצתו של רמי הדר.

מלסון (22, 1.93) נחתך לאחרונה מלאבריו היוונית, שהייתה הפתעת העונה שעברה בליגה - אבל העונה נקלעה לתחתית. הוא העמיד ממוצעים של 8.8 נקודות, 1.8 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים ב-21.5 דקות למשחק, תוך שהוא פוגע ב-33 אחוזים לשלוש.

לפני שנתיים הגיע מלסון לגמר טורניר המכללות בארה"ב עם גונזאגה, ושיתף פעולה עם נייג'ל וויליאמס-גוס (שמשחק כיום אצל דיוויד בלאט באולימפיאקוס) וזאק קולינס (כיום בפורטלנד טריילבלייזרס). הוא תרם 9.3 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק, אבל חלום הזכייה באליפות נגוז עבורו ועבור חבריו בהפסד לצפון קרוליינה.

משימה לא פשוטה תעמוד בפניו בזמן שינסה להרשים את הדר: להיכנס לנעליו של סמאג'ה כריסטון, אחד הזרים המרשימים העונה בישראל, שהושבת לחודש וחצי בשל קרע בשריר הארבע ראשי. הערב תארח באר שבע את עירוני נס ציונה בשמינית גמר גביע המדינה, ומלבד כריסטון תחסר גם את המתאזרח טראוויס ווריק.

סילאס מלסון, מכללת גונזאגה. AP
יותיר חותם בחודש? סילאס מלסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully