וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בלבול זרק את סומא מהאימון, מחאת האוהדים מחריפה

23.12.2018 / 13:43

הקשר הפגין חוסר חשק באימון, הירוקים היו שמחים אם היה חוזר לפרטיזן. אוהדים המתינו לשחקנים ליד בתיהם, גלזר מתוסכל

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

(עדכון ראשון: 8:12)

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, הוציא את סיידובה סומא מהאימון שנערך הבוקר (ראשון). הקשר שלא מרוצה ממעמדו, הפגין חוסר חשק ונשלח לחדר ההלבשה באימון הקל שערכו הירוקים אחרי הניצחון על הפועל מרמורק בגביע. סומא כבר שיחק העונה בפרטיזן בלגרד ממנה הוא מושאל לחיפה, ולכן יכול לעזוב רק בחזרה אליה - אופציה שנראה שבכרמל היו שמחים שתצא לפועל.

עוד בנושא

מכבי חיפה הביסה 0:5 את מרמורק בבכורה של בלבול
ניצחון מול יציעים ריקים לא הביא איתו שקט למכבי חיפה

אוהדי מכבי חיפה מוחים נגד יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
עדיין אין שקט. אוהדי מכבי חיפה מוחים, אמש/אדריאן הרבשטיין

בחיפה ממשיכים במחאת האוהדים. לפני המשחק ערכו האוהדים צעדת מחאה, ואת האצטדיון פקדו ב-3,100 צופים בלבד. במועדון ציינו שלא מדובר במספרים חריגים בהתחשב באיכות היריבה ובעובדה שמדובר בשלב מוקדם יחסית בגביע, אולם במקביל החשש שהמחאה תזלוג גם למשחקי הליגה.

ארגוני האוהדים לא הודיעו אם בכוונתם למחות גם במשחק הבית הבא בני יהודה, אבל נראה שהם רק הולכים ומחריפים את צעדיהם. אמש אף חיכו כמה מהם לשחקנים בשכונות מגוריהם. השחקנים ניהלו עימם דו שיח חיובי וביקשו מהם לעצור את המחאה ולחזור לתמוך בקבוצה.

שחקני מכבי חיפה נטע לביא, סינטאיהו סלליך, שון וייסמן חוגגים. אדריאן הרבשטיין
נקודת אור. שון וייסמן חוגג/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה היו מרוצים מהניצחון הקליל והחמיאו בעיקר לשון וייסמן ושלומי אזולאי, אבל ציינו באותה נשימה שלא מדובר באינדיקציה לקראת ההמשך בהתחשב ברמה של מרמורק. הירוקים בעיקר מקווים שהמשחק יגביר את תחושת הביטחון אצל השחקנים. "זה משחק שצריך לתת ביטחון, כי מבחינת יכולת יש המון מה לשפר", אמרו בצוות המקצועי. גם המאמן מרקו בלבול הבהיר שמבחינתו האגרסיביות והדיוק במסירות חייב להשתפר לקראת משחקי הליגה.

גיא חיימוב הרגיש מתיחה בכתף וגם אחרי המשחק התלונן על כאבים חזקים. הוא ינסה להתאמן הבוקר ואם לא יצליח, יעבור צילום. במועדון מקווים שלא מדובר בפגיעה חמורה. מחליפו עומרי גלזר נראה מאוכזב מאוד מכך שלא פתח גם במשחק גביע נגד קבוצה מהליגה הלאומית. שחקנים בסביבתו אמרו שהוא ציפה לפתוח ולקח בצורה קשה את העובדה שנותר על הספסל גם במקרה הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully