וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בולטימור וטנסי סיבכו את המירוץ ב-AFC

23.12.2018 / 8:23

הרייבנס גברו בלוס אנג'לס על הצ'ארג'רס 10:22, מלחיצים את פיטסבורג בצפון והפחיתו מאוד מהסיכויים של פיליפ ריברס וחבריו לזכות בראשות בית המערב. הטייטאנס גברו על וושינגטון 16:25 ושיפרו את סיכוייהם להעפיל מהוויילד קארד

שני משחקים נערכו הלילה (בין שבת לראשון) ב-NFL, שני משחקים שסיבכו מאוד את התמונה ב-AFC. בולטימור ניצחה בלוס אנג'לס את הצ'ארג'רס 10:22 לאחר תצוגה הגנתית מושלמת, עלתה למאזן 6:9 ונאבקת ראש בראש עם פיטסבורג על ראשות ה-AFC צפון. לוס אנג'לס, לעומת זאת, התרחקה מאוד מראשות בית המערב. טנסי רשמה 16 נקודות ברבע הרביעי וחילצה ניצחון ביתי קשה על וושינגטון, 16:25, שקידם אותה במאבק הוויילד קארד בחטיבה.

שחקני בולטימור רייבנס. AP
לא השאירו סיכוי לרגע. הגנת הרייבנס מסתערת/AP

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (4:11) - בולטימור (6:9) 22:10

אם חשבתם על סוס שחור בפלייאוף הזה, הרי שבולטימור רייבנס מילאה את התפקיד בהצלחה ראויה בשני העשורים האחרונים, וגם הפעם היא נראית כמועמדת ללכת רחוק בינואר, אם תגיע לשם. לאמאר ג'קסון זרק לטאצ'דאון של 68 יארד, פטריק אונוואסור רשם שתיים מארבע הפלות הקוורטרבק והרייבנס סיפקו תצוגה הגנתית מושלמת, בדרך לניצחון שקידם אותם במאבק על ה-AFC צפון. כרגע בולטימור, עם מאזן 6:9, אחרי פיטסבורג שבמאזן 5:1:8, אבל הפסד של הסטילרס הערב יעלה את העורבים לראשות הבית.

בצד השני, פיליפ ריברס לא מצא את עצמו וסיים עם 23 מ-37 ל-181 יארד ושני איבודים אוויריים. הצ'ארג'רס כבר בפלייאוף, אבל ההפסד הזה הרחיק אותם מראשות בית המערב ומשבוע חופש.

טנסי (6:9) - וושינגטון (8:7) 16:25

הטייטאנס לא יזכו בוודאות בראשות ה-AFC דרום, אבל יצרו עם הניצחון הזה חתיכת תסבוכת, כשהמאזן שלהם שווה לזה של בולטימור ועולה בחצי משחק בלבד על זה של אינדיאנפוליס, שתארח הערב את ניו יורק ג'איינטס. מרקוס מריוטה עזב עם פציעה והשאיר את הבמה לבליין גאברט, שעם מסירה לטאצ'דאון 4:3 דקות לסיום העלה את הטייטאנס ליתרון 16:18. טאצ'דאון שהגיע כתוצאה מחטיפה של מלקולם באטלר חתם את סיפור המשחק והשאיר את העונה של טנסי בחיים. גאברט סיים עם 101 יארד וטאצ'דאון, מריוטה עם 110 יארד ללא. 153 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לג'וש ג'ונסון בצד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully