וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל קטמון - הפועל תל אביב: תאמבי סגס מבוקש, אפשרות לטרייד עם סכנין

22.12.2018 / 21:47

הקשר שנמצא ללא קבוצה עשוי להצטרף לקבוצה של אופיר חיים, שרוצה גם את קלאודמיר. נשקל טרייד תמורת עאבד. גנדה וקאיו עשויים לפתוח במשחק הגביע בטדי, התרגשות אצל המארחת (20:30, ספורט 5 לייב)

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

הפועל תל אביב נערכת למשחק גביע המדינה מול הפועל קטמון בטדי מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5) אבל במקביל ממשיכה לחפש חיזוק לקראת ינואר ומעוניינת לצרף את תאמבי סגס. הקשר שגדל ושיחק בשנים האחרונות בבני סכנין, נמצא ללא קבוצה מאז הקיץ, אבל סכנין צריכה לקבל תמורתו דמי השבחה. כזכור, האדומים רוצים גם את קלאודמיר ושתי הקבוצות עשויות לבצע טרייד תמורת השאלת אחמד עאבד וסכום כסף.

בנוגע למשחק, המאמן אופיר חיים לא תרגל הרכב. פרט לעומר דמארי שסיים את העונה בגלל פציעה, גם אמיר עגייב פצוע ויחמיץ את המשחק. בהיעדרם, קאיו וג'וזף גנדה עשויים לפתוח.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ, עידן כהן, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פרסמן, ניר לקס, שי אליאס, רז כהן, ג'וזף גנדה, קאיו, רועי זיקרי.

תאמבי סגס שחקן בני סכנין חוגג. אדריאן הרבשטיין
יעבור לאדום של תל אביב? תאמבי סגס/אדריאן הרבשטיין

הפועל קטמון איבדה גובה בשבועות האחרונים, אבל בכל זאת צמודה לנס ציונה בפסגת הלאומית עם 30 נקודות בתום הסיבוב הראשון. ליאור זדה יקבל בחזרה את ירדן אבוחצירה שהיה מוצהב במחזור הקודם, וגם קובי מויאל ותמיר עדי התגברו על הפציעות ועשויים לפתוח יחד עם וויליאם אגאדה שחזר בהדרגה ושיחק כמחליף מול נצרת עילית. בקבוצה יש התרגשות גדולה לקראת הפעם הראשונה בה תפגוש קבוצה מליגת העל במשחק רשמי.

הרכב משוער: ברק לוי, דניאל בוסי, יוגב לרמן, אבי מלכה, אמיר בן שמעון, תמיר עדי, קובי מויאל, ירדן אבוחצירה, עדן דהן, מיקו ממן, וויליאם אגאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully