וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "למדנו מההפסדים בשבוע שעבר. מרוצה מהאנרגיות שהבאנו"

22.12.2018 / 21:45

מאמן הפועל ירושלים אהב את הניצחון הקליל 64:87 של קבוצתו על מכבי אשדוד/באר טוביה. גרינברג: "אני חייב לסכם את המשחק?"

one

שבוע חלף מאז צמד ההפסדים של הפועל ירושלים לא.א.ק אתונה ומכבי תל אביב, והאווירה סביב הקבוצה השתנתה לחלוטין. היריבות התחלפו, התוצאות השתפרו ומצב הרוח בהתאם: שני ניצחונות חוץ על לייטקאבליס פוניבז' ומכבי אשדוד/באר טוביה הזכירו את ירושלים השוטפת והטובה של תחילת העונה.

"זה קשור ליריבות", הודה מאמן ירושלים, עודד קטש, בתום הניצחון הקליל 64:87 הערב (שבת) על אשדוד, נטולת אייזק רוזפלט וספנסר וייס. "אנחנו לא משחקים נגד עצמנו. היה לנו הרבה מה ללמוד מהשבוע שעבר, בעיקר במה שקשור לדרך שבה אנחנו פותחים את המשחק, וזה נמשך גם בליטא, אבל אני מרוצה מהאנרגיות שהבאנו".

אחרי תצוגות ההגנה החלשות ברבע הראשון של שלושת המשחקים האחרונים, הירושלמים פתחו היטב וסיימו את עשר הדקות הראשונות ביתרון 17:27 שהתוו את הדרך. "עלינו ברבע הראשון הרבה יותר מרוכזים, ועשינו עבודה מצוינת על לנדון מילבורן ופול סטול, אותם סימנו כשחקני המפתח", הסביר קטש. "ידענו שאשדוד לא מגיעה במצב אופטימלי, אבל צריך לדעת לגמור משחקים כאלה כמו שצריך. קצת התעצבנתי ברבע השני כשהורדנו את האינטנסיביות, אבל בסך הכל אני מרוצה. הפכנו את המשחק לקל יותר, וגם חילקנו את הדקות כמו שרצינו".

המצטיין במשחק היה ג'וש אוונס, שהעמיד דאבל-דאבל מרשים של 17 נקודות ו-16 ריבאונדים, תוך שהוא פוגע ב-100 אחוזים מהשדה (8 מ-8). "ידענו שנצטרך לפתוח בצורה אגרסיבית, התמקדנו בזה, וזה הצליח לנו", אמר האמריקאי. "אני לא חושב שההפסדים האחרונים פגעו בביטחון בעצמי שלנו, אלא הראו לנו במה שאנחנו צריכים להשתפר. שיחקנו על פי העקרונות האלה, וזה הביא לנו את הניצחון".

בחמש הדקות האחרונות קיבל תומר לוינסון הצעיר הזדמנות לשחק וקלע חמש נקודות. "אני שמח בשבילו. תומר הוא ילד שעובד מאוד קשה ומתקדם באופן יומיומי. ככה צריך להתנהל שחקן צעיר", החמיא קטש. אוונס הצטרף: "תמיד נהדר לראות בחור צעיר מקבל הזדמנות לצבור ניסיון. כולנו שמחנו לראות אותו איתנו על המגרש".

מאמן אשדוד, בראד גרינברג, חייך בסיום במרירות ושאל "אני חייב לסכם את המשחק?". בנימה רצינית יותר הודה: "זה היה ערב קשה ומאכזב. אני מקווה שנשתפר, שנבריא. קשה לשחק בלי ספנסר ואייזיק. אבל אנחנו צריכים להיראות טוב יותר. הם שיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו. זה לא שלא רצינו לבנות את הסגל בלי ישראלים דומיננטיים, פשוט אין לנו את הכלים להביא אותם".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ניצחון נאה לאדומים. עודד קטש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully