וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "אי אפשר להגיד שהיינו שחצנים". אלון זיו: "הרגש בגביע חיבר אותנו"

20.12.2018 / 22:57

הפועל חיפה הפסידה 1:0 להפועל עכו ונפרדה מהגביע בו החזיקה, המאמן: "אכזבנו כאן בגדול". מאמן המנצחת: "האמנתי בלב שלם"

אתר רשמי

בווידאו: סרטון הארכת החוזה של מקסים פלקושצ'נקו

שנה שלישית ברציפות בה התרחיש חוזר על עצמו: מחזיקת הגביע מודחת כבר בסיבוב ח' בגביע המדינה. הפועל חיפה נכנעה הערב (חמישי) 1:0 להפועל עכו, אחת מהקבוצות החלשות ביותר בליגה הלאומית, שאף עלתה בהרכב משני וללא שישה שחקנים קבועים ב-11. השחקנים של שרון מימר, שדווקא נמצאים בתקופה טובה בליגת העל מאז בואו של המאמן עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים במהלכם כבשו 12 שערים, נראו חסרי רצון וכבויים והתקשו לסכן את השער של הצפונים. אמיר חלאיילה העניש את החבורה מהכרמל שנפרדת מגביע המדינה בשלב המשחקים הראשון בו היא משתתפת.

עוד בנושא
הפועל עכו ניצחה 0:1 את הפועל חיפה והעפילה לשמינית גמר גביע המדינה
בני יהודה חזרה מפיגור ל-1:3 על בית"ר נורדיה בגביע המדינה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
אכזבה גדולה עבור האדומים מהכרמל. מקסים פלקושצ'נקו/אדריאן הרבשטיין

שרון מימר, מאמן הפועל חיפה, הודה בסיום: "לא עמדנו בלחץ ושילמנו על זה. אכזבנו כאן בגדול. לצערי זה לא הלך, אבל אי אפשר להגיד שהיינו שחצנים. נצטרך להרים את עצמנו ולהמשיך קדימה. הפעם האנרגיות לא היו מספיק טובות, יש גם ימים כאלה".

אלון זיו, מאמן הפועל עכו, אמר בקול צרוד: "המשחק הזה הכניס אותנו לטירוף חושים, איבדתי את הקול במשחק, אבל זה שווה את הכול. עשינו הפרדה בין הליגה ובאנו מוכנים למשחקי הגביע. העברתי לשחקנים מסר ברור לפיו בגביע יש הרבה רגש וזה דבר שיכול לחבר בינינו ולהרים אותנו קדימה. רואים את השמחה של כל המועדון, הבאנו הרבה גאווה למועדון ולעיר עצמה. בימים האחרונים דיברנו אך ורק על ניצחון. האמנתי בלב שלם שאם נעשה את הדברים נכון, נוכל לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully