וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל עכו: שטקוס ינוח, ורמוט ודילמוני יפתחו

19.12.2018 / 13:29

שרון מימר יעניק מנוחה לכמה משחקני ההרכב הקבועים שלו בסיבוב ח' של הגביע מול הקבוצה מהלאומית (ה', 21:00, ספורט 5). דוד אמזלג ייעדר אצל האורחים

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

הפועל חיפה

שרון מימר הבהיר לשחקניו שיעשה כמה שינויים בודדים בהרכב לקראת משחק הגביע מחר (ה', 21:00, ספורט 5), על מנת לאפשר התרעננות לכמה שחקנים וכן דקות משחק לשחקנים ששיחקו פחות לאחרונה. במחזיקת הגביע, שפותחת את המסע שלה להגנה על התואר בסיבוב ח', לא מזלזלים ביריבה מהלאומית, כשהמטרה היא להגיע כמה שיותר רחוק במפעל. רן קדוש צפוי לפתוח במקומו של ארנסטס שטקוס, כאשר גם גילי ורמוט וחן דילמוני צפויים לקבל קרדיט בהרכב. גל אראל המוצהב לא יהיה בסגל .

במועדון הוציאו מנוי מיוחד למשחקי הבית בסיבוב השני בליגת העל, ומקווים שבעקבות ההצלחה במשחקים האחרונים אוהדים רבים ירכשו אותו כשהעלות היא 290 ליציע המזרחי ו350 שקלים ליציע הכסף.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, גבריאל תמאש, ריקי מיטרבסקי, חן דילמוני, מקסים פלקושצ'נקו, רסמוס סיוסטדט (רועי שוקרני), גיא חדידה, גילי ורמוט, נס זמיר. בן אז'ובל.

שחקן הפועל חיפה, בן אז'ובל. יוסי ציפקיס
משחק פיקנטי עבורו. בן אז'ובל/יוסי ציפקיס

הפועל עכו

בהפועל עכו מקווים להפתיע במשחק בו יפגשו את האקס בן אז'ובל, שהציג יכולת טובה בעונת הירידה אשתקד. הקבוצה של אלון זיו, שרק לפני פחות משבועיים הובסה 6:0 על ידי סקציה נס ציונה, תחסר את דוד אמזלג, ובצוות המקצועי הזהירו את השחקנים מהחלק הקדמי של החיפאים וביקשו לצופף את המשחק. אליאור סיידר צפוי לפתוח בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: רום אילוז, גל בראל, ג'ואל דמאו, מיקי יאזו, ינון אליהו, גל קולני, אמיד מחאג'נה, עזאת חלאילה, אקיגו אוהיסון, נאור עבודי, אליאור סיידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully