וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה להפועל רעננה בהצעה: "קחו את ריינן"

הבלם ההולנדי עשוי להגיע לקבוצה מהשרון, שרוצה להתחזק גם בשחקני קישור והתקפה. ריינן יקבל הודעה שבכל מקרה הוא אינו בתוכניות המקצועיות

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הציעה את בלמה ההולנדי אטיין ריינן להפועל רעננה וזו בוחנת ברצינות את האפשרות לצרפו. בחיפה החליטו לשחרר את הבלם ההולנדי ולוואלה! ספורט נודע שבימים האחרונים ראשי המועדון פנו לראשי רעננה והציעו להם לשאול את השחקן שמתקשה להשתלב במועדון הירוק הלחוץ.

שחקן מכבי חיפה, אטיין ריינן, מול שחקן הפועל חיפה, ריסטו מיטרבסקי. יוסי ציפקיס
יעבור להפועל רעננה? אטיין ריינן/יוסי ציפקיס

ברעננה כמובן לא יהיו מוכנים לשלם את שכרו הגבוה של ריינן, אך אם בחיפה ישתתפו בחלק מהשכר, העניין יילקח בחשבון ועשוי לצאת לפועל. כזכור, ריינן הגיע בעונה שעברה לחיפה אך התקשה להשתלב, כשהשיא השלילי מבחינתו הגיע במשחק הדרבי מול הפועל חיפה שבו הוא קיבל הזדמנות אך טעויות שלו הובילו לשני השערים של האדומים, מה שגרם לאנשי חיפה לקבל החלטה לשחררו. ברעננה רוצים להתחזק בבלם ומלבד ריינן נבדקות אופציות נוספות, ביניהן גם בלמים זרים שהוצעו לקבוצה.

בתוך כך, במועדון היו מרוצים מאוד מהניצחון על בני סכנין, ומקווים ליצור רצף של ניצחונות כדי ליצור יתרון מסוים במאבקי התחתית. מלבד שחקן הגנה, ברעננה ינסו גם לצרף שחקן לקישור ועוד שחקן להתקפה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully