וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "היה משחק מטורף, יש פה פוטנציאל גדול שמתחיל להתחבר"

15.12.2018 / 20:33

מאמן הפועל חיפה חגג את ה-1:2 הדרמטי מול מכבי נתניה: "הגענו להרבה מצבים במחצית השנייה". דראפיץ': "הם הגיעו להרבה מצבים, הגיע להם לנצח"

שרון מימר מאמן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
מימר המרוצה מודה לאוהדי הפועל חיפה בסיום/לילך וייס רוזנברג

הפועל חיפה השיגה הערב (שבת) ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים שלה עם 1:2 בחוץ מול מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. שער מזליקי מאוד של גבריאל תמאש בדקה ה-89 סידר לאדומים את הניצחון אחרי שפאטוס בצ'יראי כבש ראשון (30) ובן אז'ובל המצוין איזן (55).

שרון מימר אמר על הבעיטה החופשית הדרמטית: "לפעמים אלוהים מכוון אותנו כמו שהוא רוצה, אנחנו רק פיונים. לתמאש היה משחק קצת פחות טוב, אבל הערך שלו, המנהיגות והאנרגיות שלו מטריפות אל כל הקבוצה, אני שמח שהוא גם היה מעורב בשער. הוא עשה צדק כי במחצית השנייה הגענו להרבה מצבים. היה משחק מטורף, נתניה קבוצה מדהימה ואנחנו ממשיכים עם האנרגיות. יש פה פוטנציאל גדול שלא התחבר לפני שהגעתי, עכשיו הקבוצה מחוברת ואני מקווה שנמשיך ליהנות".

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' אמר: "המחצית השנייה שלנו לא היתה טובה, לא הצלחנו לחבר בינינו שתי מסירות. הפועל חיפה הגיעו להרבה מצבים, וכשאתם נותן להם לשחק כדורגל זה מה שקורה. הניצחון הזה הגיע להפועל חיפה".

עוד בנושא:

הפועל חיפה ניצחה 1:2 דרמטי את מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully